#1

16 1 4
                                    

Cała historia zaczęła się u mojej BFF w domu.  Rozmyślałam nad czymś gdy nagle ze snów wyrwała mne Oliwia:
-Halo ziemia do Oliwi!!- (mamy tak samo na imie xD)słyszałam jej głos jak za mgłą.
-HALO OLIWIA NAD CZYM TAK MYŚLISZ!!!-Zaczęła sie drzeć na cały dom. Nareszcie sie obudziłam.
-Co, nie nad niczym- powiedziałam choć nie było to do końca prawdą.
- No przecież widze- Nalegała Oliwa
- No boooo...ZAKOCHAŁAM SIE W ANTKU I CIĄGLE O NIM MYŚLE ALE NIKT NIE MOŻE SIE DOWIEDZIEĆ!- powiedziałam to wszystko na jednym tchu. Oliwia aż otworzyła usta ze zdumienia.
- No ja wiem o tym od dawna. To widać. Przynajmniej ja to widze- powiedziała.
-Ale niw powiedziałaś nikomu- zarumieniłam sie troche.
- No oczywiście że nie-ulżyło mi- a teraz żeby choć na chwile o nim zapomnieć może pograsz ze mną w jakąś gre?
-No ok. Wybierz jakąś.- powiedziałam bo było mi to obojętne tylko aby o nim nie myśleć.
-Może...  BlockStarPlanet*. -Zgodziłam sie. Pomogła mi sie zarejestrować i wymyślić jakiś nick.

*****************************************

Po pół godzinnym wybrzedzaniu zgodziłam się na taki sobie pierwszo planowy nick "KrólowaKonstruktor13"* (tak to był mój pierwszy nick na BlockStarPlanet). Na początku nie wiedziałam jak w to coś grać. To wszystko było dla mne bardzo dziwne. Początkowo nie chciało mi sie w to grać. Po osiągnięciu około 20 lvl nabrałam chęci.

BlockStarPlanet- gra internetowa (wpiszcie sobie w sklep pley jak by ktoś nie wiedział)

KrólowaKonstruktor13- moje pierwsze konto na BSP (które zbanowali a ja nie pamiętam hasła więc mam nowe... Ale o tym później)

*****************************************
Witajcie kochani!! I oto pierwszy rozdział mojej pierwszej książki. Wątpie że ktoś mne zaobserwuje lub przeczyta to coś tam o tam na górze ⬆⬆⬆. Do następnego 😘😘*************279słów***********

Internet Friends 💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz