Gülümseyerek boynumu öptü ve pis sırıtışlarından birini suratına yerleştirdi.
- Emma Ryder.. bana bir bebek borçlusun.
Suratıma bakıp gülümsedi.
- Eğer istersen..
- Tabikide.
2 AY SONRA..
Ekimin 16’sı..
- Davetlilerin hepsi geldi sanırım.. annen senden daha heyecanlı.
Sasha’nın aynadaki yansımasına bakıp gülümsedim.
- Benim kadar olamazlar..
- Emma harika görünüyorsun.
- Cidden mi?
- Gördüğüm en güzel gelinsin.
Gelinliğimi düzeltip ona döndüm. Neyseki bu şeyi sadece bir kez giyecektim çünkü resmen içinde şimdiden boğuluyor gibi hissediyordum. Hayallerimdeki gelinliği Sasha benim için bulmuştu ve şu an onun içindeydim.
Straplez ve sanki peri masallarındaki gibi kabarık kocaman bir gelinlik. Saçıma beyaz çiçekler takmışlardı ve hoş bir topuz yapmışlardı.. odanın içinde bir aşağı bir yukarı yürürken Sasha beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
- Emma başım döndü!!
- Biliyorum ama çok heyecanlıyım! Ya düşersem!?
- Düşmeyeceksin.
- Ama ya düşersem.
- Caspian seni tutmak için var.
- Ya Caspian vaz geçerse?
- Yuh ama ebesinin.. kızım düğün günü vazmıgeçilir??
- Ya How I Met Your Mother daki Ted gibi düğün günü terk edilirsem.
- Caspianı doğrarım. Ama öyle bir şey yapmayacak yani böyle bir olasılık aklında varsa neden evleniyorsun ki?
Beni omuzlarımdan tutup sarstı ve daha sonra yatağın ucuna oturttu.
- Biraz sakinleş. Ben gidip anneni ve babanı bulacağım.
- Tamam..
Derin nefesler alarak son bir kez aynada kendime baktım. Güzel görünüyordum. Gerçekten bu konuda hakkımı yiyemezdim. Ama yapmam gereken bir şey daha vardı. Caspian yıllar önce bebeğimizi aldırdığımı öğrendiğinden beri yeni bir tane yapmak için uğraşıyorduk.
Biliyorum çanak çömlek değil bu böyle söyleyince tuhaf geldi ama.. neyse çalışmalar hala devam ediyordu ta ki gecikene kadar.. şu an aklımda tek bir soru var ve o sorunun cevaplarını hemen öğrenmem lazım yoksa çatlarım.
İşimi bitirdikten sonra beklemeye başladım. Elimde hamilelik testi bir aşağı bir yukarı gide gele gide gele bekledim. Süre bitince derin bir nefes aldım. 4 yıl önce negatif olması için dua ettiğim şeyin şimdi de pozitif olması için bir yerlerimi yırtıyordum.
- Lütfen pozitif olsun. Lütfen karnımda buruş kırış ufacık bir bebek olsun. Lütfen!!
Çubuğu çevirip gösterge kısmına baktım.
Bir anda kapı açıldı.. gözlerimi çubuktan kapıya çevirdim. Caspian üzerine muhteşem bir şekilde uymuş olan damatlığıyla beraber karşımda duruyordu. yüzümdeki ifadeyi görünce yanıma geldi.