Multimedyadaki Nehir
Annemin sesiyle,Gökten çikolatalar,şekerler yağdığı benim o çikolataları 🍫 alıp hepsini yediğim mutluluk verici,güzel rüyamdan uyandım.
"Ne var anne"dedim. Uykulu sesimle.
"Hadi kalk kızım okula geç kalacaksın ben işe gidiyorum"dedi. Gözlerimi zorlukla açıp anneme "tamam" dedim. Annem odadan çıkınca yatağımdan doğruldum.
Yataktan kalkıp banyoya geçtim. Beyaz okul formamı,altımada eteği giyip çıktım. Aynanın karşısına geçtim. Dizilerde sabah kalkınca miss turkey güzelleri gibiler,ben kalkınca maymundan birfarkım kalmıyor resmen. Tarağı masaya bırakıp aynadan kendime baktım. Her zamanki gibi çok güzelim. Saçlarımı arkaya doğru savurup odadan çıktım.odamdan çıkıp mutfağa geçtim. Gözlerim kahvaltı masasını görünce dolar görmüş gibi parladı. Sandalyeye oturup kahvaltımı yapmaya başladım. Başımı evin hizmetlisi Şerife ablaya çevirdim.
"Ellerine sağlık Şerife abla" dedim.
"Afiyet olsun kızım, ben denizi çağırıp geliyorum" dedi ve mutfaktan çıktı. Bende kahvaltıma devam ettim meyve suyunu kafama bir dikişte bitirdim. Karşımdaki kreple bakışmaya başladım."seni yiyecem" diyip krepi yemeye başladım. O sırada erkek kardeşim deniz geldi. İkizim olur ama ben ondan 2 dakika önce doğdum." Günaydın" diyip oturdu. Ve kahvaltısını yapmaya başladı. Kahvaltıda hiç konuşmamıştık. Çünkü ben kahvaltı masasını sömürmekle meşguldüm. Eğer biraz daha yersem okula geç kalıcaktık. Kahvaltıdan kalkıp banyoya gidip dişlerimi fırçaladım. Ve banyodan çıktım deniz salonda oturmuş telefonda birşeylere bakıyordu "hadi çıkalım" dedim.potmantodaki montumu giyip dışarı çıktım denizde montumu giyip yanıma geldi ve yürümeye başladık. Okul yakın olduğu için yürümeyi tercih ediyorduk
Okula gelince deniz arkadaşlarının yanına gitti bende okulun içine girdim. Merdivenlerden çıkıp bizim kata gelince bir kalabalık gördüm. Bağrış sesleri geliyordu kesin kavga vardı. İnşallah kız kavgasıdır. Saç baş girişmiş kız kavgalarını izlemeye bayılırım.
Koşarak kavganın olduğu yere geldim. Ve tamda istediğim şeydi kızlar saç baş girişmiş kavga ediyorlardı herkes toplanmış onları izliyordu neden kavga ettiklerini merak ediyordum gerçi yanımdaki kıza sordum.
"Neden kavga ediyorlar" dedim.
Oda "Şurada duran erkek varya onun için kavga ediyorlar" dedi. bende gösterdiği çocuğa baktım. Yeni olmalıydı çocuk baya yakışıklıydı taş gibi çocuk dedim. Çocuk ona baktığımı fark edince hemen gözlerimi başka yöne çevirdim. "Noluyor burda çocuklar" dedi bizim keltoş müdür gelmişti kızlarda müdür geldiği için ayrıldılar birbirinden ne güzel kavga izliyorduk yaa yine herşeyin içine yapmıştı bu keltoş müdür " dağılın buradan siz ikiniz odama geçin geliyorum " dedi. Herkes dağılmıştı bende sınıfa çıkıp yerime oturdum. Ben sıraya oturduğumda damla koşarak yanıma geldi. "Nehir gördün mü okula yeni kişiler gelmiş. 3 erkek 2 kız. Erkekler çok yakışıklı ya. Bizim gerizekalı kızlarda içlerinden birtanesi için kavga ettiler" dedi. Bu kız çok fazla konuşuyor ama. Ben bu kadar konuşsam beni evlatlıktan reddederler. " Hımm" dedim. Damla " "kızım hiçmi merak etmiyorsun yaa" dedi. Bende "Ne merak edicem gelmişseler gelmişler" dedim. Tam ağzını açtı konuşacakken hoca sınıfa girdi. Buda benim işime gelmişti konuşunca hiç susmak bilmiyordu. Hoca ders işlerken 15 dakika geçmişti bense pencereden dışarıyı izliyordum. Kapı biranda açıldı ve içeri 3 erkek 2 kız girdi. Ben onlara bakarken damla beni dürttü. "Bunlar onlar işte" dedi. Baştaki erkeğe bakınca sabahki erkek olduğunu gördüm. Hoca "Siz yeni gelenler olmalısınız boş yerlere geçin" dedi. Ve derse devam etti çocuklarda boş olan yerlere geçti sabah gördüğüm çocuk benim yan masadaki sıraya geçti. 2 kızda onun arkasına geçti diğer çocuklarda biri sabah gördüğüm çocuğun yanına diğeri de benim önüme geçti." Kendinizi tanıtın" dedi hoca. Önümdeki çocuk oturduğu yerden "emre" dedi. Kızlardan biri " cemre" diğeri "Ece" dedi. Arkadaki erkeklerden biri "Ayaz" dedi.sonuncusuda "savaş" dedi. Hoca kafasını salladı ve tahtaya soru yazmaya başladı.
"Şu yandaki ayaz çok tatlı ya" dedi. Aman ne tatlı. "Nehir gel soruyu çöz" dedi hoca. İyide ben iki kere ikiyi zor biliyorum bu soruyu nasıl yapim.
"Hocam benim böbreğim ağrıyor" dedim."saçmalama nehir hadi gel" dedi. Saçmalanmaz taranır dememek için kendimi zor tuttum. Ayağa kalkıp hocadan kalemi aldım. Tahtaya baktım ben bunu nasıl çözüm diye düşünürken hocanın telefonu çaldı. "Sen çöz ben geliyorum" diyip çıktı. Hemen önde oturan sınıfın en çalışkan bora'ya döndüm.
"Gel çözsene şunu " dedim.
"Banane"
"Nankör ne olur çözsen"
"Banane" dedi pislik
"Bari cevabı söyle" dedim. Biraz düşündü "27" dedi. Hoca içeri girince tahtaya 27 yazıp bıraktım. Hoca gelip tahtaya baktım."Bunun çözümü nerde "dedi."Hocam ben aklımdan çözdüm boşuna elimi yormayayım dedim. Hoca ya sabır çekip "yerine geç" dedi. Kalemi masaya bırakıp giderken bora'ya ölümcül bakışlar attım. Sırama oturduğum anda zil çaldı. Bütün kızlar yeni gelen erkeklere sırnaşmaya başladılar. Sürtükler Ayağa kalkıp damlaya baktım. "Hadi kantine inelim" dedim. "Of bir dur" dedi. Baktığımda ayaza bakıyordu. Of damla of "ben gidiyorum" diyip sınıftan çıktım ve kantine geçip kendime 2 tost,2 çikolatalı süt,1 tanede karam aldım. Ellerimdekilerle sınıfa gittim. Kızlar erkeklerin yanından çekilmiş kendi sıralarında oturuyorlardı. Damla beni gördüğünde "oha" dedi. "Ne var az bile" diyip yerime oturdum. Tostumu elime alıp yemeye başladım. Yeni gelen çocukların hepsi bana bakıyordu. Onları takmadan yemeye devam. Son olarak çikolatam kaldı. Paketini açıp yiyeceğim an biri elimden çekti. Baktığımda savaş olduğunu gördüm. Elimden aldığı çikolatayı yemeye başladı. Sıranın üstüne çıkıp bağırmaya başladım."Sen ne diye benim çikolatamı alıyorsun pislik,öküz" dedim."Ne varya öyle hayvan gibi yersen tabi canım çeker" diyip yemeye devam etti. Ya o benim karamımdı onu ne hayallerle almıştım. "Git bana yeni karam al" dedim. "Yok ya kendimi yoramam ben" dedi ve gitti. Bende arkasından "gıcık,pislik,hayvan,öküz" diye bağırdım. İlk günden ondan nefret etmiştim. Sınıfa deniz girdi ve "neden bağırıyorsun" dedi. Bende "sınıfımıza yeni birileri geldi içlerinden biri karamımı yedi" dedim. "Ee bunda ne var" "sen beni duymadın herhalde karamımı yedi diyorum anlamıyomusun git çabuk bana karam al" "tamam sen yeter ki bağırma" dedi ve gitti. Bende hala sıranın üstünde olduğumu farkettim ve sıradan inip yerime oturdum. Sınıfa savaş girmişti. Ona ölümcül bakışlarımı attım. "Noldu susmuşsun"dedi. Bende "seni ilgilendirmez" dedim. O sırada deniz gelmişti karamı verdi bende boynuna atladım. "Seni seviyorum" dedim. Savaş'ın gözü üstümüzdeydi ama kendisi hiç umrumda değildi. Yerime oturdum ve kavramını açıp yemeye başladım. Teneffüs zili çalmıştı. Son dersimiz coğrafya idi. Bende kafamı sıraya kömüp uyumaya karar verdim.
Biri "nehir,nehir"diyordu. Kafamı kaldırdığımda damla ve seni başımdaydı."Ne var" dedim. "Hadi bütün okul boşaldı bir biz varız"dedi damla.çantamı alıp ayağa kalktım. Üçümüz birlikte okuldan çıktık. Denizin koluna girip yürümeye başladım. Bahçede savaş ve arkadaşları vardı. Onları takmadan oradan çıktık. Damla başka yoldan gidip bizden ayrıldı. Bizde denizle birlikte eve gitmek için yürümeye başladık. Biz yürürken arkamızdan biri kornaya bastı.Arkadaşlar bu benim daha ilk hikayem inşallah beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı unutmayın.💗💗💗
Sizce kornaya basan kim?