4.Bölüm

53 8 1
                                    

Multimedyadaki Damla

Karşımda çağrı ve savaş vardı. Kavga ediyorlardı. ama neden, ben kapıyı açtığımda ikiside bana döndü. Beni gördüklerine ikiside şaşırdı. Bunların burda ne işi var. "Burda ne işiniz var ve neden kavga ediyorsunuz" dedim. İkiside yüzüme bakmaya devam etti. Savaş tuttuğu çağrının yakasını bıraktı. Çağrının kaşı patlamıştı savaşın ise dudağı patlamıştı. "Evet hala cevabını alamadım." Dedim. "küçük bir şey yüzünden" çağrıya sinirli gözlerle bakmaya devam ettim."nasıl küçük birşey yüzünden, neden kavga ettiğinizi söyleyin" dedim her harfin üstüne basa basa ikiside sesini çıkarmadı. Bende daha fazla üstelemedim ama onlara kızgındım. "Hadi gelinde pansuman yapalım" dedim. "Gerek yok zaten küçük birşey" dedi savaş. Bende " iyi diz bilirsiniz çağrı sen geliyormusun" "evet geliyorum" dedi. Savaşta "tamam bende geliyorum" "peki ama sessiz olun annem yukarda uyuyor benim odama geçelim" dedim. "Tamam" dediler. Odama çıkıp kapıyı kapattım. "Siz burda bekleyin biz gerekli malzemeleri alıp geliyoruz. Damla gel alalım" dedim. Odadan çıkıp kapıyı kapattım. Damlaya "damla sen savaşı yap ben çağrıyı" "neden ben savaşı yapıyorum sen yap" "of be tamam gidelim" dedim ve banyoya geçtik. Pansuman çantasını alıp odaya geçtik. Kimse gelmesin diye kapıyı kilitledik. deniz uykum var diyip odasına geçmişti. nede olsa yarın ağzını yoklarım. "Ben çağrıya pansuman yapıcam" diyip çağrının yanına geçti damla. Bende sanki kendi evi ve odasıymış gibi benim yatağıma uzanan savaşın yanına geçtim. "biliyor musun pansuman yapmayı" savaşa gözlerimi devirdim. "Biliyorum" ben savaşa pansuman yaparken hiç tepki vermiyordu. Elimdeki pamuğu savaşın dudağına iyice bastırdım.
"Ah" diyip yerinden doğruldu. "Kızım manyak mısın ne yapıyorsun"
"Pansuman yapıyorum,çağrıyla neden  kavga ettiğinizi söylemezsen daha çok acır" ikiside birbirine baktı.
"Şerefsiz birinden ne beklenir ki" dedi çağrı savaşa bakarak "benmi şerefsiz oluyorum"
" Evet sen oluyorsun, sevdiğim kızı benden alırken iyiydi."
" Oğlum ben sana ne diyorum kız geldi benden hoşlandığını söyledi ama ben senin onu sevdiğini biliyordum, karşılık vermedim ne diye anlamıyorsun" çağrı birşey demeden önüne döndü. Benle damla şok olmuş bir şekilde duruyorduk. Nasıl yani bunlar sırf bir kız yüzünden mi kavga ettiler. Savaş çağrıya gözlerini devirip bana döndü. "Haklı değil miyim" dedi. Aslında savaş burada haklı eğer dediği gibi kıza yüz vermediyse haklı.
" Kızın ismi ne" diye sordu damla sanki napıcan kızın ismini "almila" diye cevap verdi çağrı. Kızın ismi güzelmiş. Ama burda ne savaşta suç var nede çağrıda almila savaş' a aşık olduysa almina' nın suçu "haklısın ama dediğin gibiyse" "dediğim gibi" dedi savaş " bu yüzden kavga edilmez hem zaten almilaya' da yüz vermemiş savaşın suçu da yok barışın artık basit şeyler yüzünden kavga etmeyin. Birbirinizden özür dilerim kapansın bu konu" dedim damla "bencede uzatmayın artık çocukça birşey yüzünden" dedi. "Ben özür dilemem o özür dilesin" dedi çağrı.
"Allahallah ben niye özür diliyomuşum hem birkere ben kıza yüz vermedim ki benim suçum yok ben özür falan dilemem sen beni suçladığın için sen özür dile" dedi savaş. "Hadi hadi çağrı" dedi damla.
"Off tamam özür dilerim" dedi çağrı sesi fısıltı ile savaşta "ne duyamadım tekrar de" dedi. "Dedik ya ulan yeter" dedi çağrı. " Tamam uzatmayın hadi evinize gidin " "burda kalsak olmazmı" dedi savaş. "Olmazz" dedim.
"Hadi kalkın" dedik. "yavaş ve sessiz olun" dedim aşağa yavaşça indik kapıyı açıp onları uğurladım. Bizde damlayla yukarı çıkıp uyumamaya karar verdik. Hava zaten aydınlanıyor. Ben duşa girdim damlada saçlarına şekil veriyordu. hemen 5 dakikalık duş aldıktan sonra üstümü giydim. Okul eteği kısaydı ama yapacak birşey yok normalde saçlarımı toplarım ama bugün açık bırakmaya karar verdim. "Kızlar hadi kahvaltıya" dedi annem. "Tamam geliyoruz" diyip aşağa indik yemek yemeye bayılıyorum. Kahvaltımızı yapıp çıkmaya karar verdik eğer biraz daha oyalanırsak geç kalıcaz. Kapıyı açtığımda gördüğüm şeyle şok oldum. İyide onların burda ne işi var ve bizi neden bekliyorlar.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik uzun zamandır bölüm paylaşmadığım için özür dilerim oy ve yorumlarınızı unutmayın.

Sizce kimler damlayla nehiri bekliyorlar?

YİNE Mİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin