Multimedyadaki NEHİR
Kafeye en yakın arkadaşlarımdan olan çağrı girdi. 2 sene yurtdışına gitmişti demek ki dönmüş. Çağrı etrafına bakıyordu ama bizi farketmemişti. Damlayla "çağrı" diye bağırıp masadan kalktık. Çağrı damlanında arkadaşıydı. Bizi farkettiğinde buraya gelmeye başladığında biz damlayla koşup çağrıya sarıldık dengemizi kaybedince de üçümüz üst üste yere düştük.
"Aaah belim, kızlar biliyorum beni çok özlediniz, depresyonlara girdiniz ama artık kalksanız" dedi çağrı. Etraftaki herkes bize bakıp gülüyordu. Damlayla birlikte çağrının üstünden kalktık. Deniz masadan kalkıp yanımıza geldi çağrıya elini uzatıp ayağa kaldırdı.
"Kardeşim hoşgeldin" diyip birbirlerine sarıldılar. Çağrıda
"Hoşbulduk kardeşim"diyip sarıldı. Denizden ayrılıp bize döndü.
"Oy benim cancağızlarım" diyip sarıldı. Bizden ayrıldıktan sonra arkaya bakıp kaşlarını çattı. Arkamı döndüğümde savaşla birbirlerine sınırlı gözlerle bakıyorlardı. Çağrı gözlerini savaştan ayırıp bize döndü.
"Sizin bunlarla ne işiniz var" dedi.sorusuna ben cevap verdim.
"Bizim okula yeni geldiler şimdi karşılaştık"
"Onlardan uzak durun"dedi çağrı.
"Neden"
"Boşver"diyip beni geçiştirdi. Çağrının elinden tutup savaşların olduğu masaya getirdim. Masaya geldiğimizde hepsi ilk ellerimize baktı.
"Bu çağrı arkadaşım" dedim.
"Tanıyoruz" dedi savaş.
"Nereden" diye sordum.
"Ben savaşların gittiği okulda 1 sene okudum ordan tanışırız ve birbirimizi çok severiz." Dedi çağrı. Ama galiba araları iyi değil ikisinde birbirlerine heran dalacak gibi duruyolar. kolumda duran saate baktım geç olmuştu.
"Saat geç olmuş biz artık gidelim görüşürüz." Dedim. Ben,damla, çağrı ve deniz kafeden çıktık. Deniz ben ve damlaya döndü.
" Biz çağrıyla biraz yürüyecez siz ikiniz eve gidebilirsiniz dime" kafamı olumlu anlamda salladım. Deniz ve çağrı diğer yoldan yürüyerek gittiler. Ben ve damla yürürken bir araba yanımızda durdu. Siyah cillab gibi muhteşem bir araba. Camı açıldı ve içeride savaş ve ayaz vardı.
"Binin bırakalım sizi" dedi ayaz. Hayır diyeceğim an damal benden önce konuştu.
"Olur, zaten ayaklarım ağrıdı."
"Hayır binmiyecez" dedim damlaya dönerek
"Evet binicez" dedi.
"Hayır"
"Evet"
"Hayır"
"Evet"
"Kızlar"
Damlayla "efendim" diyip savaşa döndük.
"Tartışmayı bırakıp binseniz merak etmeyin yemiyecez sizi" dedi savaş.damla kulağıma fısıldamaya başladı. "Kabul edelim noluur nehir hadi" diyip beni ikna etmeye çalıştı.
"İyi peki" dedim. Arabanın arka kapısını açıp ikimizde bindik.
" Nerede oturuyorsunuz" diye sordu savaş.
"Düz ilerle ben sana söylerim" dedim. Kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı.
"Arabanız güzelmiş" dedim bebek gibi araba mübarek.
"Sağol" dedi savaş.
Canım sıkılmıştı savaşa dönüp soru sormaya başladım.
"Diğerleri nerede"
"Evde"
"Siz ikinizin evleri yakınmı"
"Aynı evde yaşıyoruz" aynı evde mi yaşıyorlar. Bak bunu da merak ettim.
"Neden"
Savaş sesli bir nefes verdi " Ne kadar meraklısın sen ya"dedi. Oflayıp geriye yaslandım. Pencereden baktığımda bizim evin oralardaydık.
"Burada dur" dedim
"Burasımı" diye sordu savaş.
"Evet burası bıraktığınız için teşekkürler" diyip damlayla arabadan indik. Damlaya dönüp " bu gece bizde kalsana nasıl olsa yarın okul tatil"
"Bilmem ki"
"Hadi noluur canım zaten sıkılıyor"
"Tamam annemi arıyım merak etmesin"
"Tamam" dedim damlada annesini aradı bende o sırada damlayı bekliyordum.
"Hadi içeri geçelim" içeri geçtik. Deniz daha gelmemişti. Annemde koltukta oturmuş televizyon izliyordu. Yanına gidip sıkıça sarıldım. Damlada gelip sarıldı.
" Anne bugün damla bizde kalacak"
"Kalsın kızım hoşgeldin damla"
" Hoşbulduk Selin teyze" annem damlayı kendi kızı gibi sever damla nın anneside beni kızı gibi sever bazen birbirimizde kalır dedikodunun dibine vururuz.
" Damla hadi gel yukarı çıkalım" dedim. "Tamam" diyip yukarı benim odama çıktık. Damlaya pijamalarımdan verip yatağın üstüne oturduk.Nehir in giydiği pijama takımı
Damla'nın giydiği pijama takımı
"Film izleyelim mi"
"Olur" dedi laptopu alıp açtım.
"Ne filmi izleyelim"
"Korku filmi" ben korku filmlerini çok seviyorum. Ama damla hiç hoşlanmaz. Açtım ve izlemeye başladık. O sırada aşağıdan bağırış sesleri geliyordu. Damla direk bana sarıldı.
"Nehir ne oluyor"
"Bilmiyorum gel bir bakalım" diyip ayağa kalktım. Damlada yatağın üstünden kalkıp kolumu tuttu. Yavaş adımlarla aşağı indik. Gelen sesler erkek sesine aitti. Kapının önüne geldim kolpu yavaşça indirip kapıyı açtım. Ve karşımda...Arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.bu bölüm biraz kısa oldu.