5.Bölüm

50 9 0
                                    

Medyadaki ayaz

Savaş ve ayaz gelmişti. Damla ayazı gördüğünde gözleri parladı. Bende "sizin ne işiniz var burada" "günaydın" dedi savaş. "Soru sordum dedim. " Nurdan geçiyorduk sizide alalım dedik hem zaten dün teşekkür de edememiştir." "Tamam da zaten okul yakın gerek yoktu" ayaz damla hala birbirlerine kös kös bakıyor. "Günaydın" dedi ayaz damla da "Günaydın" dedi. "Eğer burda daha fazla oyalanırsak okula geç kalıcaz." Dedi savaş. "Hadi bininde gidelim."
"Yok biz yürüyerek gidelim" dedim
"İnat etmeyinde binin" "tamam" dedim. tam kapıyı açtım binecektim ki ayaz benden önce davranıp Damla'nın yanına geçti. "Sen savaşın yanına geç ben damlayla oturacam"
"Niye ya" "hadi hadi" "tamam" diyip öne oturdum. Ayaz da piçimsi bir gülüş atıp Damla'nın yanına oturdu. gıcık bütün erkekler aynı değil mi zaten savaşta bana yandan yandan bakıyordu bende ona aldırış etmeden yolu izlemeye karar verdim. Zaten okul yakın olduğu için hemen gelmiştik. Arabadan inip diğerlerini bekledim hepsi gelince de okula doğru yürümeye başladık okulun kapısından girerken bütün erkeklerin gözleri ben ve damladaydı. Umrumdamıydı hayır. Savaş biran elimi tuttu. Ben bu yaptığına anlam veremezken o yürümeye başladı. ayazda Damla'nın elini tutmuştu. Ben elimi çekmeye çalıştım ama bırakmadı.
"Savaş bırak elimi ne yapıyorsun ya, ne hakla benim elimi tutarsın" o hiçbir şey söylemeden sınıfa doğru yürümeye başladı. Sınıfa geldiğimizde direk elimi çektim bu sefer elimi bırakmıştı. " Sen ne hakla benim elimi tutuyorsun" "bütün erkekler size bakıyordu ben de sen rahatsız oluyorsun diye elini tuttum" "umrumdamı sanıyorsun hiçbiride umrumda değil ve bu sanamı kaldı."
"Ya kime kaldı o an yanında ben vardım."
"Bir daha benim elimi tutma"
"Abartıyosun nehir altı üstü bir elini tuttum" abartıyomuşum o kim ki benim elimi tutar ona cevap vermeden direk yerime geçtim ilk ders matamatik di ve ben bir sözelci olduğum için matematiği sevmiyordum. Aradan bir on dakika geçtikten sonra geçmişti ama hala hoca gelmemişti. bizim sınıftan Aytaç "hoca yokmuş ders boş" dedi herkes birden coşmaya başladı bende damlaya dönüp "damla ben kantine gidiyorum gelicekmisin" dedim. "Yok sen git ben kitabımı okuyacam" dedi bende tamam diyerek sınıftan çıktım kendime kantinden sıcak çikolata alıp boş masalardan birine oturdum. O sırada da kantinde bir ses duyuldu. Ben kafamı o tarafa çevirdiğimde bir şok yaşadım.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik uzun zamandır bölüm paylaşamıyodum özür dilerim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum.😃😃😃💗💗💗

YİNE Mİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin