♡2♡

65 15 5
                                    


°В Сеул, Корея°

~Гледна точка Неутрал~

BTS. Корейска седемчленна група. От извести, по-известни.
Предстоящ им World Tour. Първата дестинация (като изключим Корея) беше Япония- Токио.

Всички момчета бяха на поредната репетиция. Всички бяха преуморени, освен Jungkook. Той танцуваше неуморно и точно като Dara се стараеше всичко да е перфектно. RM помоли Jungkook:

- Куки, ако искаш да оцелее за Японските ти луди фенки, ти не трябва да се преуморяваш. Затова те моля. Спри и си почини за днес, а утре ще продължиш.

- Но, Rap Mon Аз се чувствам добре.

- Прибираш се и точка. Ясен ли съм? - каза RM.

- Като бял ден! - каза Jungkook с лека нотка раздразнение в гласа.

~Гледна точка Jungkook~

Въобще не разбирам, защо след като им казвам, че ми няма нищо те пак си мислят, че ги лъжа.

- Ей хлапе. - вдигнах главата си и видях Hobi. - Нали знаеш, че го правим това само и единствено за да те опазим? Ти си нашето Golden Maknae, а ако тази чест се падне на V, той ще се откаже на първата седмица. - засмя се Hobi на последното изречение.

- Хах това е типичен V. А, между другото как разбра какво си мисля, да не си медиум пък си траеш там и на никой не казваш? - казах аз с голяма доза учудване

- Ха, това би било готина дарба, но не. Просто когато си изнервен мислиш на глас и те чух просто, това е! - усмихна се мило Hobi.

- Ааааа, това ли билоооо. За миг си помислих, че ти си наследника на извънземното и то ти предава силите си.

- Айш, Куки как можеш да говориш зад гърба на hyung-а си?! - приближи си до мен V, като започна до ме гъделичка.

- Абе ти като..... Т-т-т-аласъм изкачаш. - казах аз едва през смях.

- Май ти е малко това наказание, а? Първо съм извънземно после съм таласъм. - започна отново да идва към мен, но аз успях да му избягам и започнах да бягам по коридорите.

- Айде пак се почна! - макар и бягащ успях да чуя мрънкащия Hobi. (междувпрочем докато писах частта с бягащия Куки се сетих за Idol където V пее runnin' man)

°В Токио, Япония°

~Гледна точка Неутрал~

Докато Bora учеше, Dara танцуваше в така наречената зала. Двете бяха съсредоточени в заниманията си.

Dara беше толкова задълбочена в танците, че въобще не обърна внимание, че телефона й звъни.

Когато приключи си взе телефона и видя, че има 5 пропуснати повиквания от приятелката си. Dara я беше много страх да се обади понеже знаеше, че ако на второто обаждане не вдигне на Bora, става зле.

Все пак тя се обади.

- А-а-ало-о B-B-Bora аз тренирах и...

- ОСТАВИ ТОВА. BTS ЩЕ ИДВАТ В ЯПОНИЯ!!!!!!!!!

- Това е прекрасно, но Bora с нашата стипендия не можем дори да си позволим и места на последния ред в дъното.

- Dara не казвам, че трябва да ходим. Искам да кажа, че 150% ще пускат нещо във VLive.

- Да, права си, но някой ден Bora ще можем не само да сме там ами и ще можем да говорим с тях.

- От къде си толкова сигурна, че ще съберем 500 000 гледания?

- Пречувствам го от дъното на воденичките си и преди да кажеш, че нямам такива... Това го знам.

- Нямаше нищо да казвам освен, искаш ли да отидем на шопинг?

- Оу, ъм, да. Защо не?!

- Чакам те в 16:00ч. пред апартамента ни и гледай да не закъсняваш.

- Добре, чао Bora.

- Чао Dara.

Dara се освежи, преоблече се и запъти към общия им апартамент.

~Гледна точка Bora~

Къде се бави това момиче? Пак почвам да развивам нерви, ама нали съм по-голямата...

Докато мислех я видях да тича към мен.

- Dara ще те убия!

- Съжалявам... Че се... Забавих...

- Спокойно. Влез вътре, преоблечи се и да тръгваме.

- Добре.

Тя влезе вкъщи, а аз чаках отвън.

Бяхме облечени така:

(Аз бях облечена с първия тоалет, Dara с втория)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Аз бях облечена с първия тоалет, Dara с втория)

The Dance MachinesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora