CAPITOLUL 2
Geamatul lui ma sperie, e prea intensa emotia care ma cuprinde.Incerc sa ma desprind de imbratisarea lui si nu pot ,ma strange mai aproape de el, nu mai aveam cum sa ma misc.
-De ce fugi de mine ? nu iti fac nici un rau ,doar iti arat ce te asteapta tarind aici cu mine.
-Nu imi place, da-mi drumul ,te rog.
Un ras profund iese din gatul lui pentru o fractiune de secunda ,iar apoi devine serios ,isi inchide ochii si tage aer in piept.Raman tacuta si nemiscata asteptand sa vad ce imi va zice.Cand deschide ochii ma sperii si incep sa tip,aveau culoarea rosu inchis ,doi colti i-au aparut de sub buza de sus ,arata infricosator.Incerc sa ma eliberez de imbratisarae lui ,sa fug unde vad cu ochii ,dar nu pot sa ma clintesc.
-Ce esti tu? Un monstru?
-Da, un vampir care a poftit la frumusetea ta ,la puritatea ta si care trebuie sa te aibe.
-Te rog .....da-mi drumu,promit sa nu zic la nimeni ce mi sa intamplat aici.
-Ma crezi cumva prost?
-Nu.... te rog ,nu am vrut sa zic asta ,dar... te rog lasa-ma.
-Nu pot.Si atunci coltii lui sau infipt in gatul meu.Un tipat prelung a iesit din gatul meu si de frica am lesinat.
EL POVESTESTE
Ii simt mirosul dulce al sangelui si sug si ling rana facuta de coltii mei pana nu mai ramane nici o picatura de sange.Ma uit la fata ei gingasa si o vad lesinata in bratele mele.O ridic si o asez pe pat, trag cearsaful peste ea si ma asez langa ea imi ridic mana la gura si imi zgarii pielea ,o picatura de sange negru iese .Cu un deget iau un pic si pun pe rana pe care i-am facut-o pentru a se vindeca.Ma ridic si trag un scaun langa pat,ma sez pe el si atept sa se trezesca.O privesc cum ploapele se misca,clipeste de cateva ori si apoi isi deschide ochii superbi.Se ridica in coate si priveste nedumerita prin camera,imi simte prezenta si se ghemuieste cat mai departe de locul unde ma aflu eu.
Ma uit in continuare la ea ,cum se chinuie sa isi ascunda frica,cum incearca sa isi controleze respiratia scandata.Atunci ma ridic si ma apropii de ea,ii cuprin fata in plama si o oblig sa se uite la mine.
- Nu trebuie sa iti fie frica de mine,eu o sa protejez mereu ,tu esti foarte speciala pentru mine.
-Deee ceee spui asta? Daca eram speciala pentru tine nu ma raneai.
- Dar nu te-am ranit ingeras.
-Ba da , m-ai ranit. Isi ridica mana la gat si cauta rana pe care se astepta sa o aibe acolo.
-Dar nu inteleg ,m-ai muscat ,te-am simtit, te-am vazut.
Rade,el chiar rade.Ma uit la el si nu imi vine sa cred ca el rade de ce spun eu.
-Esti culmea,eu nu am visat.
-Stiu ingeras,nu ai visat,m-ai vazut,m-ai simtit,te-am muscat.
-Dar de ce?nu am gresit cu nimic.
-Doar te-am gustat ,esti asa de dulce,nu am putut rezista.
-Te rog lasa-ma sa plec,nu imi place aici ,nu imi place de tine,esti rau,un monstru....
M-am enervat din nou,am simtit cum imi ies colti,cum ochii ma ard schimbandu-si culoarea.Ma uit la ea si marai,intind mana sa o prind si ea ramane impietrita de frica pe loc.Deabia rasufla,ochii ii sunt mariti si respiratia alerta.
Strang din dinti si incerc sa ma calmez,imi este frica sa nu ii fac rau.Ma intorc cu spatele la ea si ma indrept spre usa zicandui sa se culce,apoi ies si ma indrept spre biroul meu.
EA POVESTESTE
Ma uit la el cum pleaca si simt cum picioarele imi cedeaza,ma simt libera pentru putin timp,stiu ca se va intoarce la mine sa ma chinuie cu dorintele sale care mie drept sa spun mi se par total absurde.
Caut in dressing pijamale,dar nu gasesc asa ceva decat niste crampeie de camasute de noapte ,imi dau ochii peste cap si o iau pe cea mai decenta de acolo si o imbrac.Ma bag in pat si sper ca somnul sa ma cuprinda cat mai repede.Adorm intr-un final si am un vis frumos ,se facea ca sunt intr-o poienita cu flori cu un leagan agatat de creanga unui copac ,o masa care era asezata la umbra ,iar pe masa o gramada de mancare ,ma indrept spre masa si ma apuc sa mananc ,si mananc pana cand am sezatia de rau,de grata,atunci ma trezesc si realizez ca imi este foarte foame.Ma ridic din pat si ma indrept spre usa ,o deschid cu teama si ma uit pe holul lung ,dar nici tipenie de om.O iau pe hol si merg cu pasi mici pana cand ajung la niste scari ,le cobor si ajung intr-un hol acoperit pe jos cu marmura ,iar peretii plini de tablouri care aveau diverse teme.Pe hol erau mai multe usi si nu stiam pe care sa ma indrept .La prima usa imi apropri urechia de ea si incerc sa ascult dincolo de ea,dar nici un sunt,pun mana pe clanta si o deschid ,inauntru era foarte intuneric,inchid usa la loc si ma indrept spre a doua usa. O deschid si pe aceea si dau intr-o bucatarie sptioasa ,ma indrept glont spre frigider si il deschid,raman impietrita ,era plin de pungi de sange,nimic de mancare.Stomacum mi se strange,matele imi chioraie ,Doamne ce ma fac imi este foame,o sa mor de foame...
Usa se dechide si apare el,imbracat dor intr-o pereche de pantaloni de pijama fara nimic alceva.Ma uit la el ,de fapt ma holbam la el,adica imi se scurgeau ochii dupa el. Avea un corp de zeu,arata ca un model,abdomen cu patratele , pectorali bine lucrati, se vedea ca "omul " a facuta ceva efort ca sa arate asa. Pe umarul drept avea un tatuaj cu un vultur in zbor. El in schimb isi ridica o sprinceana si isi mascheza amuzamentul cu un fel de tuse.Auzi tuse la vampiri...Se indreapta spre mine si imi prine barbia incercand sa imi prinda privirea.Ma uit in ochii sai si astept,dar nimic,ma privea si atat.Prind curaj , imi dreg vocea si il intreb:
-In casa asta exista ceva de mancare in afara de sange?
Se uita la mine surprins de intrebare si de curajul pe care l-am capatat.
-Iti este foame ingeras?
- De regula noua oamenilor ne este foame de mancare,mancam de cel putin trei ori pe zi,iar eu sunt o persona mancaciosa,foarte mancaciosa.Asa ca fa bine si da-mi ceva de mancare pana nu lesin .
Un hohot de ras rasuna in toata bucataria si ma uit la el si ma stramb scotandu -mi limba la el.
-Esti adorabila !
-Normal ca sunt adorabila, dar acum pe cuvant imi este foame.Zbier cat ma tine gura:
-Imi este foameeeeeeeeeeeee....
-Gata ingeraj ,potoleste-te,acum iti dau sa mananci.
Se duce intr-o incapere ce se afla in stanga mea si ma chiam la el
-Ingeras ,vino