Inima mea e a ta

534 21 2
                                    

CAPITOLUL 6

Ma trezesc din cauza soarelui puternic care intra pe fereastra larg deschisa,imi ridic capul de pe perna si ma sprijin in coate urmarind perdeaua care flutura din cauza brize.Cad la loc pe perna si oftef din toti plamanii.Ma ridic in sezut cu gandul sa merg la baie dar o durere in partea de jos a corpului ma face sa icnesc.Atunci imi aduc aminte de noaptea pe care am petrecut-o cu Jacob.

-O Doamne ,ce am facut?Am cedat ,asa repede,fara lupta,sunt asa de slaba.....

Imi cobor picioarele jos din pat si ma ridic indreptandu-ma spre baie,intru imi fac toalera si un dus fierbinte si rapid,ma sterg cu un prosop mare si pufos ,ma infasor in el si ma indrept spre dressing.

Azi am chef sa port lucruri inchise,starea mea nu este tocmai buna.Sunt suparata pe mine pentru ca nu am fost capabila sa ii rezis vampiarsului cel sexos.

Doamne, unde o sa ajung,gandurile imi sunt tot mai negre ,imi inchipui cum o sa fiu descoperita intr-un sac negru de gunoi facuta bucati de catre asa zisul meu"Stapan".

Imi pieptan parul si il prind in coada privindu-ma in oglinda incercand sa decopar ceva schimbat la mine.Ma apropii mai mult de oglinda,imi intorc fata si pe stanga si pe dreapta si nu observ decat cearcanele vineti de sub ochii.

Sincer ma inchipuiam cu litere mari rosii scrise pe frunte " Emma a facut sex cu un vampir ,rusine".Scutur din cap ca sa imi dispara imaginea din minte ,imi indrept spatele si ma indrept spre usa .

Pasesc cu teama spre bucatarie in cautarea "Stapanului".Aveam senzatia ca acolo o sa il gasesc,ma apropi de usa si o deschid si simtul meu nu ma inselat.Jacob era acolo cu o cana plina de "hrana "pentru el.

Las rusinata capul in jos si inaintez in incapere indreptandu-ma spre frigiderul din camera alaturata pentru am lua ceva de mancare.Deschid frigiderul il inspectez,imi pun pana la gura si ma gandesc ce as manca acum,iau unt ,un borcan cu marmelada de portocale si ma indrept spre masa unde ma astepta "vampirasul cel sexos".

Deschid mai multe sertare in cautarea paini ,cutitului si linguritei fara sa il intreb sau sa il privesc.

Ma asez tacticoasa imi pun o felie de paine cu unt si marmelada si incep sa mananc cu pofta ignorandu-l.Dupa ce mai mananc vreo trei feli imi strang frimiturile si pun restul la frigider.

Incerc sa traversez bucataria fara sa il bag in seama ,dar el nu ma lasa.Isi foloseste puterile si cu o viteza fulger se posteaza in fata mea.Stau cu capul plecat si ma rog sa nu ma forteze sa il privesc pentru ca atunci as fi pierduta.

-Buna dimineata Ingeras!Nu ma bagi in seama?

Ma prinde cu doua degete de barbie si imi ridica fata spre el,imi pune un mic sarut pe varful nasului si incearca sa ma faca sa il privesc.Dar cum sa il prives imi este foarte jena ,rusine si frica de ceea ce sa inatamplat cu o seara in urma.Nu stiu cum trebuie sa ma comport.

-Ingerasului meu ii este rusine de mine?

Vocea lui era blanda si usor amuzanta.

Un fior mi-a strabatut sira spinarii auzind tonul balnd cu care imi vorbeste,imi ridic privirea spre ochii sai si deschid gura sa neg cu toate ca e foarte adevarat ce imi zicea.

-Îți este rușine de ce am făcut aseara amândoi?

-Aaa....nu e vorba de rușine,trag aer in piept si încerc sa prind puțin curaj uitandu-ma in ochii lui.

-Dar atunci ce sa întâmplat cu Îngerașul meu cel naravas?

-Hei ia stai un pic ,eu nu sunt narvasa,ce sunt vreo iapa de prăsilă sau ce...?

-E acum parcă încep sa te recunosc,deci ia spune cum te simți ,ești ok,te doare,sângerezi?

-Hooo,mai încet cu întrebările, sa le luam pe rand.Ma simt bine,sunt ok,ma mai doare decât puțin când stau in șezut ,de sângerat cred ca știai si tu daca se întâmpla așa ceva,sau nu..?

-Off Îngeraș ,ești tare amuzantă. Se apleacă spre mine si îmi prinde buzele dintr-un sărut demențial care ma lăsa fara aer.Ochii îmi sunt închiși si savurez dragostea ce se revărsa din noi, dragoste, Doamne ,eu ma gândesc la dragoste cu un vampir .Clar am luați razna, fac sex sau "dragoste" cum zice "vampirasul cel sexos", simt fluturași in stomac când el ma atinge,săruta sau te miri ce îmi face,ma înmoi când îi aud vocea sexy când îmi șoptește la ureche ca ma dorește ceva clar se întâmpla cu mine.Oare ma îndrăgostesc?

Își ridică mana spre față mea si ma împinge spre zid lipindu-se cu tot corpul de mine ,își coboară o mana spre fundul meu si il frământa un pic apoi ma salta mi sus si eu ii cuprind talia cu picioarele mele. Maraie si ma trage de par obligandu-ma sa îmi las capul pe spate ca el sa ma sărute ,muște si linge in voie pe gat si umeri.Mana ii ajunge sub haine si îmi prinde sânul ciupind sfârcul.Un geamt ragusit mi-a ieșit din gat,l-am prins de par si am tras indreptandui capul spre sâni. A zâmbit si mi-a satisfăcut dorință muta.Îmi săruta sânul sugând sfârcul întărit si rozaliu smulgând mai multe gemete de la mine.

_____________________ ____________ _____________________

Dragii mei vreau sa vad daca merită sa mai continui cu acesta poveste,vreau comenturi, critici,păreri. Va pup,o seară buna.:-)

Scuze de greșelile gramaticale.

Inima mea e a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum