Inima mea e a ta

498 18 2
                                    

CAPITOLUL 7

-Ingeras te doresc tot mai tare.Nu inteleg ce mi-ai facut,simt ca nu mai sunt eu de cand sunt cu tine.

-Taci si saruta-ma.

-Ahhh,esti adorabila

Deschide usa bucatariei si cu viteza lui ma duce in dormitor si ma aseaza pe pat.

Ma dezbraca incet,fara graba saratandu-mi pielea descoperita,lingand si muscand usor provaocand-mi multa placere .

Il trag de par si incerc sa ii captez privirea  pentru ai spune ce imi doresc,dar am ramas incremenita cand i-am vazut ochii rosii si coltii scosi.

Imi este teama sa nu ma raneasca,sa nu devina violent.A marait si s-a smuls din stransoarea mea.A mers pana la balcon si a ramas cu spatele la mine respirand greu.Am luat cearceaful de pe pat si m-am infasurat in el ,am coborat si m-am indreptat spre el,dar ma oprit.

-Emma,ramai unde esti, nu vreau sa iti fac rau.

-Dar......

-Te rog...

-Ce se intampla cu tine?De ce ai ochii rosii?

-Imi este foame,vreau sa te gust din nou,mirosul tau ma inebuneste.

-Dar eu nu vreau sa ma mai musti,imi este frica de tine acum.

Se intoarce spre mine si intinde mana sa ma atinga dar ma feresc,isi lasa mana sa cada si imi zice:

-Nu trebuie sa iti fie frica de mine ,niciodata nu am sa te ranesc,tu insemni mult pentru mine,cand sunt cu tine sunt alt om.

- Scuzee,ai zis OM?Un om nu are poftele tale si nici ochii rosii si colti ascutiti.

-Emma, intreci masura.

-Ba deloc,iti spun adevarul verde in fata iar pe tine te raneste asta ,de ce nu recunosti?

Un monstru tot un monstru ramane chiar daca azi este mai dragastos iar maine isi arata adevarata fata.

-Emma......

Isi ridica privirea spre mine si maraie,ochii ii sunt mai rosii ca niciodata iar in loc de unghii are gheare lungi si negre,arata infricosator,dar in același timp sexy.

Incep sa ma retrag spre baie cu gandul de a incuia usa si de a scapa de el,dar el este mai rapid si se pune intre mine si usa bai.

-Pleci undeva?

-Lasa-ma,nu ma atinge

-Fac ce vrau eu cu tine.

-Ba nu, nu esti stapan pe mine.

-Emma, se vede ca tu nu ma iei in serios nici acum,oare cum trebuie sa ma comport ca tu sa ma asculti?

-Cel mai bine mi-ai da drumu acasa.

-Ma crezi prost?

-Tu ai zis o ,nu eu.

O palma a rasunat in camera.Nu imi vine sa cred ca m-a lovit,trebuie sa scap de el cat mai repede pana nu inebunesc definitiv.

Am dus mana la obraz si am simtit cum imi ies flacari din el,o lacrima statea sa cada ,dar mi-am muscat buza si nu i-am dat voie sa cada in prezenta lui.

El se uita fix la mine ofteaza si pleaca din camera trantind usa după el.

Doamne ,nu imi vine sa cred cum am ajuns. M-am indragostit de un vampir ,intradevar unul chipes si sexos ,am facut sex cu el,pardon"dragoste " cum zice el,de muscat m-a muscat , de dat in mine a dat,oare ce mai are de gând sa imi faca?

Ma duc in baie si dau drumu la apa in cada ,pun saruri si astept sa se umple ,ma uit in oglinda si vad uram loviturii pe obraz,sigur o sa se invineteasca.Ma indrept spre cada si imi dau cearceaful jos ,intru in ea si ma scufund tinandu-mi respiratia cat mai mult.

Am iesit la suprafata si trag aer in piept incercand sa imi recapat rasuflarea.Ma rezem de cada si cad pe ganduri si nu stiu ce sa mai fac.

Inima mea e a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum