CAPITOLUL 12
Vreau sa mulțumesc tuturor cititorilor acestei povesti, am ajuns la 1000 de cititori,yupii
-Ingeras inima mea e a ta,sa nu te indoiesti de asta.Hai vino,trebuie sa te schimbi am sa iti marturisesc ceva.
..........................................................................................................................................................................................
Mi-am tras pe mine o pereche de pantaloni de trening si un tricou si am coborat la parter impreuna cu Jacob.Eram speriata , nu stiam ce are sa imi spuna,figura lui era dura ,avea maxilarul inclestat si ma strangea cam tare de mana.Am intrat impreuna in living si i-am vazut pe cei doi indragostiti giugiulindu-se pe canapeaua noastra.Jacob isi drege vocea cei drept un pic cam tare,iar porumbeii se desprind din imbratisare zambind.
- Ce este fratioare ,omuletul tau sa rusinat?
-Taci Alex din gura pana nu ma infurii pe tine si te scutur un pic.
-Hai baieti potoliti-va spuse Tatiana zambind.
Acum sa va fac cunostinta asa cum trebuie cu iubirea mea.
-Alex,Tatiana ,ea este Emma.
-Imi pare bine si scuze de primirea pe carea v-am facut-o mai devreme.
-Nu este nimic printesa zice Alex,esti intradevar foarte frumoasa asa cum zice zapacitul de fratimio.
-Buna,zise si Tatiana.
-Hai sa ne asezam ,avem de discutat .
-Da,ai ceva sa imi marturisesti.
-Da ingeras chiar am si de raspunsul tau depinde foarte multe lucruri.
-Hahaha chiar si viata ta ,rade Alex.
Un marait se aude de unde sta Jacob,iar Tatiana ii plezneste una dupa ceafa lui Alex si isi arata coltii.
-Lasa fata in paxce Alex ,nu o mai speria.
- Gata printesa mea ..........
-Deci unde am ramas?
-La marturisire ta ......
-Da ingeras,inainte de asta vrei sa bei ceva?
-Nu vreau sa imi zici o data ce ai de zis si sa nu ma mai tii pe jar,simt ca o sa expldez.
-Vai Jacob ce consoarta ti-ai ales,hahaha....
-Alex,am zis sa taci.
-Gata,gata am tacut.
-Ingeras esti gata,poti avea un pic de rabdare si sa ma ascultii fara sa ma intrerupi?
-Dar zi dracului o data ca imi pierd si gramul de rabdare pe care il mai am...
-Offffff...
-Hihihi...
-Ingeras stii ce varsta am?
-Nu..,numai de varsta ta stateam eu...
-277 de ani
-Vai...dar ce batran esti..
-Hahaha...
Se aude un pliciit imediat ce hohotul de ras a izbugnit. Imi ridic privirea si o vad pe Tatiana cum il loveste iar pe Alex dupa ceafa si pe acesta cum isi scoate coltii si maraie la ea.Doamne unde am ajuns...
-Zi..
-Da am 277 ani m-am nascut intr-o familie foarte instarita dar care nu isi iubea copii .La 3 ani dupa ce m-am nascut eu a aprut si Alex ,mama a murit la nasterea acestuia ,iar tata a inebunit de durere. Am crescut amandoi sprijinidu-ne unul pe altul,tata nu mai era bun de nimic.Cand am implinit 24 de ani ,tata a venit acasa cu o noua "mama".Arata intr-un fel,era mult mai tanara decat tata cu 20 de ani,dar ii vroia banii si numele.Surpriza cea mai mare este ca era vrajitoare .Cand am descoperit ce vroia de fapt de la tata ,am dat-o in vileag iar aceasta ne-a blestemat pe mine si pe Alex sa devenim nemuritori si sa ne hranim cu sange ,sa ne gasim sufletul pereche la varsta de 250de ani de la transformare ,iar pe bietul de tata la ucis .Asa ca acum 3 ani fratele meu si-a gasit perechia,dar eu nu. Blestemul ei nu a avut efect ,asa credeam pana acum cand te-am gasit pe tine,ingeras.Acum intrebarea mea este daca tu ai sentimente adevarate fata de mine.Daca tu ma iubesti cu adevarat si iti doresti sa imi fii alaturi pentru totdeauna.
Raman stana de piatra cand aud ceea ce imi zice si chiar nu stiu cum sa reactionez, sunt socata .Inchit in sec si ma ridic in picioare,ma intorc si plec spre camera mea.Sunt ca un robetel.Il aud cum ma striga cu disperare in glas iar Tatiana incearca sa il linisteasca si sa ii zica sa imi dea timp sa diger ceea ce am aflat.Alex se ridica si isi bate fratele pe umar si incearca sa il incurajeze zicandu-i sa aiba rabdare ca stie prin ce trece la fel a patit si el cu Tatiana pana a transformat-o.
Ce sa faca?Sa ma transforme?Doamne o sa inebunesc.