Eredetileg mogyoró barna íriszei vannak, így valószínűleg jelenleg kontaklencsét visel, ami jó döntés, mert ez a gyönyörű kék nagyon passzol a szőke hajához. Persze a barna is valami eszméletlenül jól áll neki, ezt kár vitatni.
-Jungkook! – bökött meg Lisa, ezzel visszarántva engem a valóságba. Vajon mennyit ábrándoztam íriszeibe meredve? Most már teljesen hülyének néznek engem, minden bizonnyal, amint megcsinálják a képet, rohannak is el, messze tőlem. Én mindenkit visszariasztok, mert nem olyan a stílusom, mint másoké. Tudok arról, hogy egy fura, páratlan idióta vagyok, – ezért sem szeretnek túl sokan a suliban – de legalább ilyenkor visszafoghatnám magam! Itt áll előttem a világ egyik leghíresebb bandája, erre önmagamhoz hűen, megszégyenítem magam. Remélem vannak kamerák is, hogy emberek milliói tudjanak rajtam nevetni, ne csak a Bangtan tagok. És mivel nem mennek ilyen messzi útra a stáb nélkül, ezer százalék, hogy kint opetarőrök százai várnak arra, hogy a hat fiú kimenjen, majd hazaérve publikálják a videót, ahol egy tini sokkot kapott. Remélem még hülye fejet is vágtam…
-És – köszörültem meg a torkom – hogy hogy… azaz... miért pont én? – tereltem el a gondolataimat egy olyan témával, ami nagyon izgat engem. Igaz, rengeteg kérdésem lett volna hozzájuk, évekig tudnám sorolni azokat, de annyi időm sajnos nincs, hogy mindegyikre kapjak választ.
-Nos, ennek különösebb oka nincs – lépett elő Hoseok a kis Mochi mellől. Wow! Nem értem miért piszkálják, hiszen annyira helyes! Hibátlan bőre, csillogó szeme, édes kis gödröcskéi, szinte már világítóan fehér fogai és kidolgozott, izmos teste teljesen elvarázsolt. És akkor még nem is beszéltem a kinézetéről, amivel feldobta az eleve bombasztikus képet, csak az alapvető dolgokról. Kezdjük a hajával; eyszerűen imádom, amikor begöndörítik neki! Persze, helyes az egyenessel is, de valljuk be, így sokkal szexibb! Akkor ott van a fül piercing-je, ami nagy valószínűséggel – sajnos – nem igazi, hiszen ő az egyedüli a bandából, akinek nincsen, pedig nagyon jól állna neki, amit az ilyen kamu ékszerekkel bizonyítani is tud. De nem csak ez a kiegészítő helyezkedett el rajta, egyik kezét egy vastagabb karkötő, másikat több vékonyabb díszítette. A ruhájától pedig konkrétan eldobtam az agyamat! A fekete a kedvenc színem, ő pedig jelenleg olyan sötét, mint az éjszaka. Volt rajta egy egyszerű póló, aminek alját betűrte a nadrágjába. Felső testét még egy bőr mellény is takarta, de szerencsére azt nem húzta össze. Farmerját egy vastag, kövekkel felturbózott öv tartotta a helyén, amit szívesen kicsatolnék előtte térdelve…Lábbelije nem volt túl puccos, egyedül pár sötétkék csík díszelgett rajta.
(fenti kép)-Téged “húztunk” ha mondhatom így – ismételte meg mosolyogva Yoongi barátja mondatát. Amikor magamhoz tértem, gondolatban homlokon csaptam magam. Nem most szidtalak el te idióta pont ezért? Úristen, elsüllyedek szégyenemben... Olyan feltűnően mértem végig, hogy most arcom egy pipacs színével vetekedett.
Amint eljutott a tudatomig, hogy Suga szólt hozzám, azonnal a szívemhez kaptam jobb kezemmel és térdre estem. Nem kell aggódni, nincs semmi egészségügyi bajom, de általában az a reakcióm ennek a szexisten képeire, hogy egy erős légzési zavar tör rám, egy kis visítás kíséretében, de most, hogy előttem állt, felerősödtek az érzéseim és nem bírtam már a lábamon megállni. Egyszerűen megremegtek alattam, és tehetetlenül térdre zuhantam, ezzel még nagyobb hülyét varázsolva magamból. Komolyan mondom, annyira gáz vagyok… De hát sosem voltam jó a fangörcseim elfojtásában, ez pedig nem fog megváltozni azért, mert én azt akarom, a testem reagált így, nem pedig az agyam.
Egyik kezemet a talajra tettem, hogy hárítsam a becsapódás erejét, míg másikkal a pólómat markolásztam mellkasomon, mivel sajnos a szívemet nem tudom megfogni, és mondhatni izmos testem van, így hájt vagy bőrt nem tudok fogdosni, tehát maradt a textil.
YOU ARE READING
Suprise [YoonKook]
FanfictionA 16 éves Jeon Jungkook, apukájától a koreai vonásait örökölte, míg édesanyjának az otthonát - és szeme színét - köszönheti. Londonban éli monoton mindennapjait, amik hirtelen fordulatot vesznek, mikor találkozott a kedvenc bandájával. A hat fiú na...