Adventure

397 24 1
                                    

BEN se šťastně usmál.
Já se natáhla po myši a BEN se začal smát. Otočila jsem se za ním.

Já: "Co je tady tak vtipného?"
BEN se přestal smát, chytil mě za ruku a zavřel oči.
Já se chtěla zeptat co to dělá, ale než jsem stihla cokoli říct ocitly jsem se ve tmě. Teď už jsem sticha nebyla.
Já:"BENe!? Kde to jsme!? Co jsi udělal?"
BEN:"prakticky vzato jsme v tvém počítači."
Věděl, že už jsem se zase chtěla vyptávat a tak mi dal ruku na pusu.
BEN:" Za chvíli to pochopíš."
Teď už jsem začala poznávat Clock town ze hry Legend of Zelda - Majoras Mask. A když jsem si prohlédla svoje oblečení, zjistila jsem že vypadám naprosto stejně jako Link, jako Ben jen jsem měla delší vlasy, ale blond a v obličeji jsem si byla podobná.

Byli jsme ve hře!

Strávili jsme hraním několik hodin, když jsem si uvědomila že mám docela hlad.
BEN nás opět dostal zpět do reálného světa, musí za mnou chodit častěji.

Než jsem se šla najíst ještě jsem se zeptala kolik creepypast tu zůstalo,
respektive jak moc je bezpečné jít v noci ven.
Říkal že tu zbyl jen on, Toby a EJ neboli Jack.
"Skvěle" poznamenala jsem sklesle"

Dále jsme rozebírali jak to že se umí dostat do her atd..
Když to shrnu je to duch, žije díky energii z počítačů, ale umí se i zhmotnit.

Zajímavé.

Po nějaké chvíli BEN odešel, bylo asi 11:00 večer.. Když hrajete hry čas plyne naprosto jinak, teda alespoň vám, to tak přijde.

Rozhodla jsem se že se půjdu projít ven, vzhledem k tomu že BEN nebo Toby by mi snad neublížili. Jaká je šance že potkám zrovna Jacka?

Myslím že minimální.

Otevřela jsem dveře pokoje a rozhlédla se, nikde nikdo a ani jsem nic neslyšela, ačkoli při vzpomínce na minulou procházku jsem se oklepala.

Šla jsem ven a vydala se směrem k lesu, špatná volba pomyslela jsem si, ale na druhou stranu, vracet se mi nechtělo.
Šla jsem dál a po chvilce se projevila moje nešikovnost, na něčem jsem uklouzla a spadla. Čekala jsem na náraz, ale nepřišel. Někdo mě chytil, a na rovinu.. Zatím jsem nevěděla kdo to byl ale nebála jsem se.

Otočila jsem se a čekala Tobyho..
Chyba lávky.. A pořádná!
Chytil mě Jack..
Já zakřičela a vytrhla se mu tak, že jsem spadla za zem už doopravdy a praštila se do hlavy...
Odpadla jsem..

Zase o něco kratší, ale pravděpodobně si to stejně nikdo nepřečte. XD

No nic

-Creepy xenary

Creepypasta High Kde žijí příběhy. Začni objevovat