ʸᵘᵏⁱᵐᵃˢ₁₆

12 6 10
                                    

Szia❣
(Przywitanie po Węgiersku)

************************************

Hejka^^
Bardzo was przepraszam za tak duże opóźnienie, ale zanim się zorientowałam była już dwudziesta...

Dziś w szkole miałam wigile klasową oraz jasełka szkolne. Miałam zabrać tylko książki od Polskiego, Fizyki oraz Matematyki po czym i tak nie było żadnego przedmiotu. Myslałam, że matme na 100% zrobi a tu proszę czas wolny oraz Pani włączyła naszego ukochanego Tomasza Gwiazdę😂⭐.

Na drugiej godzinie odbyły się Jasełka i to była jedna z pierwszych akademi gdzie nareszcie nie musiałam się niczym stresować i obejrzeć je jako widownia. Zawsze występuje w chórku więc każdą akademie widzę po kilka razy oraz boje się, że zapomnę tekstu piosenki.

Raz to nawet nam nagle dołożyli piosenkę, którą śpiewalismy jakiś rok temu i nawet nie dali tekstu aby powtórzyć czy cokolwiek -_-

Wgl pierwszy raz na akademi były aż trzy tańce, koleżanka grała na keyboardzie (jeśli to czytasz to o to chodzi? 😂) i ślicznie zagrała!, grali też na fletach, były aż dwa razy śpiewy grupowe (nie chórek tylko trzy osoby same śpiewały) i jak zawsze przedstawienie.

Po akademi były wigilie klasowe. Wszyscy składalismy sobie życzonka (nareszcie w tym roku udało mi się wszystkim złożyć życzenia xD), jakiś poczęstunek oraz najlepsze karaoke chłopaków (czytaj darcie się xD).
Po tym wszytkim musiałysmy jeszcze obejść innych nauczycieli i częstować ciastem i nawet wstąpiłysm do naszej wychowawczyni w klasie 1-3.

Po czwartej godzinie praktycznie wszyscy się rozeszli a my z małą grupką osób stwierdzilismy, że skoro jesteśmy tak ładnie ubrani to popstrykamy sobie zdjęcia xD
(Nasze genialne pomysły😂😂😂)

I tak po jakimś czasie pożegnałam się z resztą i mogę powiedzieć  NARESZCIE WOLNE!!

Jak wróciłam do domciu zabrałam się za uzupełnianie mojego albumu i wiecie co?
Skończył mi się :ccc
Mam go od początku wakacji i miał 200 saszetek albo jak to się mówi miejsc na zdjęcia.
Powiedziałam to mamie a ona dała mi nowy taki jaki chciałam album z okazji moich urodzonek tak przedwcześnie!

On jest taki śliczny😍💚
(Macie tu jego zdjęcie)

On jest taki śliczny😍💚(Macie tu jego zdjęcie)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Już mam pierwsze trzy strony zapełnione❤

Tu macie też mój stary i nowy

Kiedy skończyłam uzupełniać albumy przejrzałam sobie ten stary i zobaczyłam co przez te pół roku się działo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiedy skończyłam uzupełniać albumy przejrzałam sobie ten stary i zobaczyłam co przez te pół roku się działo. Powiem wam mega wspomnienia💕
Tam jest tyle tego, że cały dzień można opowiadać!
Oby ten nowy był tak samo genialne zapełniony.

A teraz...

Nareszcie zabrałam się za tą tablice korkową😂!
Robię ją już chyba od osiemnastej i tak średnio jestem zadowolona z efektu ;-;
GRYFFINDOR654 zobacz co jest tam w mniejszej wersji❤💕

Nareszcie zabrałam się za tą tablice korkową😂! Robię ją już chyba od osiemnastej i tak średnio jestem zadowolona z efektu ;-;GRYFFINDOR654 zobacz co jest tam w mniejszej wersji❤💕

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Mam plan! Na tym pustym polu będę pisać wasze nazwy na wattpadzie aby zapełnić to miejsce!
PISZCIE KTO CHCE BYĆ ZAPISANY❤

A jak wam miną dzień oraz wigilia klasowa?

Miłego wieczoru ludziska oraz wykorzystajcie to wolne w pełni!

Pa pa❤

ᴜɴɪᴄᴏʀɴᴀʟᴇxɪs - ғᴀᴋᴛʏ, ғᴀᴋᴛʏ ɪ ᴊᴇsᴢᴄᴢᴇ ʀᴀᴢ ғᴀᴋᴛʏ! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz