ʸᵘᵏⁱᵐᵃˢ₁₇

13 4 74
                                    

Ahoj❄💙
(Przywitanie po Czesku!)

<—————————————>

Hejka^^
No nareszcie możemy sobie odpocząć! Nie trzeba wstawać o szóstej czy siódmej oraz chcodzić spać o dwudziestej drugiej tylko można spać do oporu👌
(Ja odsypiam te wszystkie dni xD)

Wczoraj praktycznie siedziałam sobie w domciu. Trochę tam sobie pograłam na laptopku w dbd oraz oglądałam sobie jakieś urywki z The Voice Kids. Wgl mamy już pokazane jedno przesłuchanie z 2 sezou!
Jestem tak mega nim zauroczona gdyż chłopczyk ma może z siedem/osiem latek i zaspiewał Ulepimy dziś bałwana❄😍!
(Macie w mediach to nagranie)
Możemy uznać, że miałam taki luźny dzionek.

Powiem tak xD
Jeśli nie wiecie kiedy zebrać się za ozdabianie tablicy korkowej to polecam o drugiej w nocy😂

Dziś tak samo jak wczoraj siedziałam sobie w domku, ale miałam bardziej produktywny dzionek. Zaczęłam troszkę myśleć co mam jutro zabrać ze sobą, bo ja wigilię w tym roku spędzam u cioci i zostajemy tam na pierwszy dzień świąt więc wiecie.
(Ktoś z czytających z Krakowa? Będę tam w pierwszy dzień świąt xD)

Trochę dziś też ogarniałam sobie pokój (chociaż i tak juz wczesniej sprzątałam) oraz wybrałam się z rodzicami w gości tak na godzinkę.

Tak więc zapytam w prost :
Czujecie te święta?

Ja ostatnio troszkę mniej, bo u mnie już nie ma śnuegu i przez dwa dni padał deszcz i jak tu czuć święta?! Oby coś w nocy zaczęło sypać, bo święta bez śniegu to tak słabo troszkę😭

A wy gdzie spędzacie wigilie oraz pierwszy i drugi dzień świąt? Macie już jakieś plany?

Słuchajcie! Dokładnie rok temu pamiętam jak na mojej pierwszej książce czyli 30 day challenge składałam wam w wigilę tak dosyć późno życzenia.
(Może ktoś z obecnych tutaj pamięta to?)

Tak więc nie wiem jak to jutro u mnie z czasem będzie (bo jednak będzie się trochę jechać) to chcę wam życzonka złożyć.

Kochani życzę wam abyście spędzili te święta w gronie rodziny oraz mogli poczuć tego ducha świą!
Smacznego karpia, pysznych ciast oraz mnóstwa prezentów!
Niech każdemu autorowi wena nie ucieknie oraz niech wasze książki podbiją wattpad!
Wesołych świąt Bożego Narodzenia! ❤

(Wybaczcie nie umiem pisać życzeń, ale są one prościutko z serduszka ^^)

Miłego wieczorku i papatki💙❄💙

ᴜɴɪᴄᴏʀɴᴀʟᴇxɪs - ғᴀᴋᴛʏ, ғᴀᴋᴛʏ ɪ ᴊᴇsᴢᴄᴢᴇ ʀᴀᴢ ғᴀᴋᴛʏ! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz