Rodzina

14 0 0
                                    

Moja rodzina czyli mój Tata i rodzeństwo i ich dzieci.
Mój Tata ma na imię Artur jest lekko trzepnięty i nienormalny ale i tak go kocham. Teraz czas powiedzieć kim jest moje rozkoszne rodzeństwo wymienię imiona od najstarszego do najmłodszego:
Aleks (30), Dominika(28), Kuba(mój kochany bliźniak), Marta (26), Weronika i Monika (20), Dominik(18), Adam(17) i najmłodsza Lena (15). Każdy z nas jest inny i każdemu Los sprawił inne psikusy. Zacznijmy od Aleksa, najstarszy brat zawsze myśli by nam pomóc ale mieszka w Ameryce 2 ulice dalej odemnie. Ma żonę Lottę (kochana kobieta) i 3 dzieci Emili Alexego i Dawida. Emili jest najstarsza i do tego ma łeb na karku od zawsze i jest za bardzo dorosła jak na swoje 15 lat. Alexy to 10 latek z adhd wszędzie go pełno. Dawid jest bardzo zamkniętym 8 latkiem. Dominika typowa jakby to ująć Karyna wszystko się jej należy bo jest taka zmęczona życiem ma swojego księcia z bajki o który ma na imię Marek mają 4 dzieci. Brajana(4) typowy bachor wychowany bezstresowo. Dżesikę dwunastoletnią kurwę.
Piotra chłopak miły i ułożony ale przez rodziców sądzi że nie ważne jakie coś jest potrzebne njlepiej mieć wyjebane. Dziecko tej dwójki którego mi najbardziej żal jest Alicja dziesięciolatka z mnóstwem talentów ale dzięki rodzicom ich rozwijanie jest spychane na drugi plan i ona jest cicha ale zawsze pomijana A to tylko dlatego że jest grzeczna.  Kuba typowy korposzczur perfekcjonista ma swoją żonę Karolinę i 5 letnią córkę Agnieszkę która jest strasznie przemądrzałym i rozpieszczonym bochorem. Marta znalazła sobie dziewczynę Walentynę i żyją sobie w górach nie wadząc nikomu. Weronika i Monika zdobyły sukces i prowadzą wielką i znaną na całym świecie firmę  znalazły sobie nażeczonych Ale nie zapowiada by brali ślub. Dominik chłopak cichy ale przy swoich znajomych to chan i totalny prostak. Adam miły zawsze pragnie pomóc nie ważne co się dzieje ma dziewczynę z zaburzeniami psychicznymi on pomaga jej wyjść z bagna depresji A ona za to jest przy nim. Lena jest dla mnie największą zagadką nigdy jej na oczy nie widziałam ale z tego co Aleks opowiadał to jest bardzo miła. To chyba na tyle jeśli chodzi o moją rodzinę.

Pierwsze ŚwiętaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz