Dag 50 - 06.11 ; 14.11

1.3K 125 6
                                    

Rose: Goedemorgen, mijn liefste James.

James: Goedemiddag, mijn beste Rose. Je bent zo goed gezind precies.

Rose: En jij gaat dat zodadelijk verpesten.

James: Wat doe ik dan?

Rose: Ik moet je het verhaal vertellen.

James: Ik zal je troosten.

Rose: Hoe dan? Je bent niet hier.

James: Ik vind wel iets.

Rose: Dat hoop ik maar voor jou.

James: Is dat een bedreiging?

Rose: Absoluut!

James: Ik zal ondertussen mijn moeder al een bericht sturen dat ze niet ongerust moet zijn dat ik deze avond niet thuis kom.

Rose: Oké, misschien niet zo serieus.

James: Begin maar aan je verhaal, dan zien we straks hoe we het gaan oplossen.

Rose: Het verhaal... Wel, hoe moet ik beginnen?

James: Bij het begin?

Rose: Hush.

James: Maar...

Rose: Hush! Oké... We waren juist op tijd op het feest... Oh ik ben zo slecht in het beginnen van een verhaal! Maar oké. Dus ja... Euhm, we werden door heel de familie begroet, je kent het wel... Alles ging eigenlijk nog wel goed totdat we het dessert gegeten hadden. Een paar tantes kwamen langs en vroeger naar je. Ze hadden gehoord dat ik een lief had en ze vroegen zich af waarom je er niet was. Allemaal heel vriendelijk en al. En toen kwam tante Liseth. Zij vroeg ook waar je was en ik zei dat je in Australië was. "Oh, je hebt hem in Australië ontmoet!" Echt waar, op dat moment had ik het al helemaal gehad! Ik zei van niet en mijn tante begon haar preek weer eens te geven. Hier komt ie: "Oh, hij heeft je dus achtergelaten? Neem maar van mij aan dat hij daar al een ander heeft. Die Jamie geeft totaal niets om jou. Hij is gewoon een player, ik ken zulke jongens. Ik had alleen gedacht dat je wel slimmer dan dat zou zijn!" Toen ben ik opgestaan en weggelopen. Ik hoorde haar nog net roepen: "Dumpen die handel!"

James: Rosie...

Rose: Snap je nu waarom ik zo van streek was?

James: Helemaal!

...

James: Zeg, wanneer zie je haar terug?

Rose: Geen idee... Bij Kerstmis normaal... Waarom?

James: Oh wel dan kon ik haar een paar dingen zeggen.

Rose: Zoals?

James: Ten eerst dat mijn naam niet Jamie is. Het lief van mijn vriend heet Jamie. Ten tweede, het is niet omdat ik in Australië zit dat ik je bedrieg. Ten derde, je bent slimmer dan zij denkt. Ten vierde, ik hou van je. Niet je tante, maar jij, Rose.

Rose: Ik zal een afspraak maken zodat jullie eens goed kunnen bijpraten.

James: Moet je doen, mijn beste Rose.

...

James: Wie was dat?

Rose: Mijn papa. Ik moet gaan ontbijten.

James: Hebben we zo lang gepraat?

Rose: Blijkbaar.

James: Wel oké dan. Tot nog eens zeker.

Rose: Haha dag James!

James: Dag mijn beste Rose.

Rose: Dag mijn liefste James.

...

...

...

James: Ik zal dan maar eens ophangen.

Rose: Ja.

James: Ja.

Rose: Oke.

James: Oke.

Rose: Dag.

James: Dag.

120 dagenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu