#I'm Your Bodyguard

185 16 0
                                    

One shot

I'm Your Bodyguard

Намайг Ким СүЁон гэдэг. Одоо 18н настай.

Надад хэнд ч задруулж болохгүй нууц бий...

Чшш... Хэнд ч битгий хэлээрэй, би бол еѳрѳнхийлѳгчийн охин.

Чи хичнээн ганцхан хүнд ингэж хэлсэн ч тѳд удалгүй энийг улс даяараа мэдэх болно.

Хэнд ч битгий хэлээрэй. Энэ бол нууц. Гэдэг үгийг хүмүүс ойлгодоггүй бололтой.

Чи нууцаа үнхээр нууц хэвээр байлгахыг хүсвэл хэнд ч битгий хэл хэнд ч битший итгэ.

________

Би ажлынхаа хувцаа ѳмсѳн заалруу орлоо.

Би хүмүүсээс захиалаг аван захиалгыг нь хүргэж ѳгдѳг

Би кафэд ажилладаг. Яагаад еѳрѳнхийлѳгчийн охин байж ийм ажил хийж байгааг гайхаж магадгүй.

Би ѳѳрийнхѳѳ хүчээр амьдарлаа босгохыг хүсдэг. Аавынхаа мѳнгийг авчихаад яаж тайван суух билээдээ. Хэдий эцэг минь ч гэлээ.

Би хүмүүсийн дундуур хоолтой цараа ѳргѳн явсаар цонхны дэргэд ганцаараа суух албаны хувцтай залуугын дэргэд очоод тэрний захиалгыг ѳмнѳ нь тавиад "Сайхан хооллоорой." гэж хэлэн явах гэтэл залуу "Хүлээгээрэй"

"За эрмээ. Нэмж захиалаг ѳгѳх юм уу?"

"Тиймээ. Таныг захиалмаар байна." гээд надруу хоцрын хонхорхойгоо гарган инээхэд

Би "Юу ойлгосонгүй." Би үнэндээ ойлгосон ч гэлээ тэр хүнийг ингэж хэлээгүй байх гэдэгт итгэлтэй байсан юм.

"Намайг Ким Намжүүн гэдэг. Харин таныг?" гээд надад гараа ѳгѳв.

Би тэрний гарыг барихдаа итгэлгүй байсан ч үйлчлүүлэгч бол хаан шүүдээ.

Би тэрний гарыг бариад "Ким СүЁон." гэж намуухан дуугаар хэлтэл тэр залуу "Бид найзууд болж болох уу?" гэж эелдэгээр асуулаа би бага зэрэг гайхсан ч толгой дохив.

Ингэж л бид учирсан юм.

Одоо бол бид найзууд болоод 1сар ѳнгѳрч байна.

Тийм ч урт хугцаа биш ч бид их дотно болсон их олон удаа уулзаж би тэрэнд бүх зүйлээ ярьдаг. Гэхдээ хамгын том нууцаа би хэзээч задруулаагүй юм.

Яагаад нууц вэ гэхлээр би бол нууц охин нь аав маань еѳрѳнхийлѳгч болход дагаад миний амьдралч ѳѳрчлѳгдѳхийг мэдэж байсан учир ѳѳрийгѳѳ нууцалхыг гуйсан юм.

OneShot |±|Where stories live. Discover now