(My Baby kişisi, Hyunggie~ isimli kişinin adını Sevgili Sevgilim olarak değiştirdi.)
My Baby: HYUNGHYUNGHYUNGHYUNG~
Sevgili Sevgilim: Artık hyung demesen mi
Ve efendim sevgilimmmmm
My Baby: Yanıma geleyim miiiiğğğ
Sevgili Sevgilim: Gel kakaolu sütüm
Jeongin koşarak odadan çıktı ve Seungmin'in odasının önüne geldi. Kapıyı çalmadan içeri daldığında Seungmin'i görememişti.
"Seungmin hyung? Neredesin?"
Beline dolanan kolları hissetmesiyle gülümsedi.
"Buradayım."
Seungmin'e dönüp sarıldı.
"Sana bir şey aldım sevgilim."
"Ne aldın hyung?"
"Sana seni aldım. Umarım beğenirsin."
"Kendimi seviyorum."
Seungmin gülümseyip elinde tuttuğu kolyeyi Jeongin'in boynuna taktı. Jeongin kolyeye bakıp gülümsedi.
"Hyung kakao çekirdeği bu! Çok güzel."
"Beğendin mi?"
"Hayır, ben beğenmediğim şeye çok güzel derim çünkü."
"Romantik ortamımızın içine ettiğin için teşekkürler Yang Jeongin."
Seungmin somurtup odadan çıktı. Jeongin de arkasından Seungmin'e sarıldı.
"Özür dilerim."
Seungmin Jeongin'e zaten küs kalamazdı. Arkasını dönüp kollarını sevgilisine sardı.
"Sorun değil."
Açılan kapıyı farketmemişlerdi. Eve giren Hyunjin poşetleri elinden düşürdü. Chan'ı arayıp gelmesini istedi ve saklandı.
Chan eve girdiğinde gördüğü manzara karşısında şoka girmişti. Seungmin Jeongin'in elinden tutup koltuğa oturtmuş ve dudaklarına yapışmıştı.
Chan şoktan bayılmak üzereyken Woojin gelip Chan'ı tuttu. Chan bayılmamıştı ama fenalaşmıştı. Woojin onu kucağına aldığında gözleri kapanmak üzereydi.
Woojin Chan'ı koltuğa yatırdığında Jeongin ve Seungmin de yanına gelmişti.
"Chan iyi misin?"
"İyiyim sanırım."
"Su ister misin?"
"Hmhm."
Seungmin suyu doldurup uzatmış ve telaştan ağlayan Jeongin'e sarılmıştı.
"H-h-hyung iy-yi mis-misin?"
"İyiyim miniğim. Sadece sizi öyle görünce biraz şaşırdım."
"Söylemem gerekirdi."
"Sorun değil dedim ya."
Chan titreyen elleriyle suyu tutmaya çalıştı ama başarısız olmuştu. Su sürekli dökülüyordu. Woojin Chan'ın elinden suyu alıp içmesine yardım etti.
"O zaman sevgili olmamıza kızmadın değil mi?"
Chan'ın içtiği su boğazında kalmıştı. Kısa bir öksürük krizinden sonra sakinleşip konuşmaya başladı.
"Kızmadım."
"O zaman bunu yapabilirim?"
Seungmin Jeongin'i öpmeye başladığında Chan yine fenalaşacağını hissetmişti. Woojin'e tutunarak zorla oturur pozisyona geçti.
"Woojin iyi değilim ben. Si-sinirlerim zıpladı. Sanırım tansiyonum düştü. Ay ateşim var mı?"
"İyisin Chan."
"Değilimdir. Kandırma. Gi-gidelim biz en iyisi."
Woojin Chan'ın kalkmasına yardım edip eve götürürken Hyunjin de onlarla beraber gitmişti. Yılın en vıcık çiftini görmek istemiyordu.
Jeongin ve Seungmin ise sonsuz aşklarını tadını çıkartıyorlardı.
THE END.
_____
Selam!
Bu fic de bitti şükür. Neden şükür? Çünkü daha onlarca ficim var. Artı taslaktakiler...
Neyse.
Bu yolda beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim. SARANGHAE!
Diğer ficlerde görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaolu Süt <<JeongMin>>
FanfictionBilinmeyen numara: Kakao gibisin ufaklık My Baby: Anlamadım Bilinmeyen numara: Kakao gibi acısın demek istiyorum ama sütle karışınca tadından yenmez Sütün olmak isterim My Baby: Yanlız benim süte alerjim var Onu ne yapacağız