" ARMY , boleh tak saya nak kenang balik segala memori-memori kita ? Korang sedar tak ? Pejam celik pejam celik , dah 8 tahun kita bersama . Harungi segala suka dan duka , pahit dan manis bersama . "
" ARMY , korang dah banyak bantu kami dalam industri music ni . Dari pada first stage kami , yang datang hanyalah 500 orang . Joon ingat lagi bilangannya . Sampailah sekarang , beribu ARMY yang datang dan isi setiap tempat duduk yang ada dalam stadium yang besar ni . Korang tau tak berapa ramai yang hadir untuk konsert malam ni ? "
" ANIYO ! "
" Mungkin , bagi sunbaenim yang lain , bilangan 20 000 orang tu , masih lagi biasa sebab diorang pernah buat konsert yang lebih hebat . Tapi , bagi Bangtan , 20 000 orang tu banyak~~~~ sangat ! " sambung RM lagi dengan suara yang agak teruja .
" WAHHH !! "
" Hahaha , ni , 20 000 ni baru yang hadir . Belum lagi kira yang dirumah , tonton konsert live ni dekat youtube dan vlive . Kenapa kami buat jugak live dekat youtube dan vlive ? Sebab tahun ni , adalah tahun yang pa~~~ling bertuah untuk Bangtan , maka kami decide , nak buat live konsert supaya ARMY yang tak dapat datang ke sini , malam ni , dapat jugak tengok live ! Ngee~~ " V membuat peace .
" Korang nak tau something tak ? Actually , dalam berjuta ARMY kat dalam dunia ni , koranglah yang terpilih untuk tengok kami secara berdepan . Koranglah ARMY yang bertuah tu tau ! Dan kami jugak bertuah sebab dapat jumpa korang semua malam ni 😘 . Tapi Joon kesian dekat ARMY yang tak boleh tengok live malam ni . Mungkin ada diantara mereka stay dekat asrama or ada masalah connection kan ? Kalau boleh nak je Joon culik diorang dan bawak ke stadium ni . Tapi sebab Joon tak mampu , Joon tak buatlah . Hahaha , "
YOU ARE READING
[C] Spring Day + BTS
Short StoryI say that I'll erase you , But I can't really let you go yet . Hiatus[] Ongoing[💜] Complete[] Start:4/4/2K17 End:7/4/2K17