💜5💜

37 0 0
                                    

Lampu muka terpadam serentak dan teriakan ARMY mula bergema kuat kesetiap sudut stadium tersebut . Bukan apa , cuma terkejut lampu tetiba terpadam .























- Bangtan POV -

(okie , time ni diorg tengah cakap without mic , so ARMY tak dapat dengar apa yang diorang tengah cakap tu)

"

Apa yang hyung cuba buat ni ? "  tanya Jimin kepada RM

" Korang dengarkan ARMY menjerit tu ? "

" Gila tak dengar ? Nak pekak aku kalau boleh , "  balas Suga

" Korang , tahukan apa tujuan kita buat live konsert ni ? Korang tahukan apa yang akan terjadi lepas ni ? "

Senyap .

" Boleh korang bayangkan , reaksi dan jeritan ARMY lepas semua ni selesai ? Boleh korang bayangkan jeritan hati ARMY ? Boleh korang bayangkan reaksi ARMY yang tak datang malam ni ? Boleh korang bayangkan semua tu ? Boleh ke ARMY terima semua ni ? "  soal RM bertubi-tubi kepada ahli Bangtan yang lain .

" Tak "

" Tak hyung , "

" Joon nak pesan . Kuatkan hati korang untuk lalui semua ni . Kita kena kuat ! Demi ARMY , demi Bangtan . "  sambung RM

" Kenapa kita mesti bertahan demi ARMY lagi sedangkan—

" Kalau bukan dekat sini , dekat luar . "  poting RM sebelum Jin sempat menghabiskan ayatnya .

" Baik "

" Baiklah hyung "

" Dah , kuatkan hati dan semangat korang . Masanya dah hampir tiba . "

Tiba-tiba , stadium tersebut diterangi dengan cahaya berwarna ungu yang dtangnya daripada lightstick ARMY Bomb , jika dilihat , ianya menjadi satu Purple Ocean yang sangat indah .

[C] Spring Day + BTS Where stories live. Discover now