💜4💜

46 0 0
                                    

- Y/N POV -

" Bahahahaha , balik malam pun jadila . Asal dapat balik rumah daripada tak boleh langsung . Ye dok readers semua ? Hmm , apala yang Bangtan tengah buat sekarang eh ? Tak sabarnya nak date dengan phonee >.< ! Boleh tatap muka sheben-sheben aku sekalian . hahahah , "














- Malam -

" Uyeahh , balik , balik ! "  sorakku gembira sambil meletakkan bagasi serta beg sekolsh yang penuh dengan homework yang banyak dan perlu disiapkan .

" DONE ! "  kataku lalu menutup but kereta dan terus masut kedalam perut kereta .

" Let's go go go ! Hah , mak , nak phone . Hehehe "  mintaku pada ibu tershayang heuheu ...

" Kamu ni , balik aje phone , balik aje phone . Macam dah tak ada benda lain nak mintak . " lalu mak menyerahkan phone kepadaku . Bae :"

" Hehe , you know me , mom . "  dan pada ketika precious moment aku meng-on kan phone ....












" ALAHHH , HABIS BATTERY ! Mak , mak ada bawak powerbank tak ? urgentttt niii , "  mintaku dengan resah .

" Powerbank ? Tak bawak la honey . Haa , tidur la kamu sepanjang perjalanan nak balik rumah . "

" Alaaa , ye la ye la "  hikss , terpaksa aku tidur tanpa menatap buka hasben aku :")  dah la berjam-jam nak sampai rumah .

K tipu . sejam lebih je 😂

[C] Spring Day + BTS Where stories live. Discover now