Evet arkadaşlar, belkide bu kitapları okumanızın bile tek sebebi olan ~Cin~ kavramına gelmiş bulunmaktayız.
Öyleyse size diğer kitaplardaki gibi saçma sapan değilde doğru bir şekilde onlar hakkında bilgiler verelim.
1- Kur'an-ı Kerim tetkik olunduğu zaman, cinnin yalın bir ateşten hem de çok zehirli bir ateşten yaratıldığı görülmektedir.
"Ateşten yaratılmış, muhtelif şekillere girebilen cism-i latif" diye tarif edilen cin, bir Hadis-i Şerifte şöyle açıklanmaktadır:
"Melekler, nurdan; cinler, dumanı kesilmiş yalın bir ateşten yaratıldı. Adem (aleyhisselam) ise, size vasf olunan (toprak) dan yaratıldı."
Yani; Cinleri dumansız ateşten , insanı topraktan(çamurdan yarattı)
---------------------
2- Çoğu korku filminde gösterilen Cinlerin doğru olarak değinildiği önemli şeylerden biride kabileler halinde yaşamasıdır.
Örnek vermek gerekirse bilinen kabilelerden;
Zuzula
Marid ırkına mensup olan şeytanın fikirlerini benimsemiş fakat ona tabi olmamış bir kabiledir. Genellikle insanlara karşı en insafsız olmalarıyla bilinirler.
Çoğu yerde bu kabilenin adı geçmez bile. Hatta bazı yerlerde simge ve işaretlerle gösterilir. Bu sebeple 66 rakamı, bazı kültürlerde lanetlenmiştir. 666 rakamı şeytanı simgelerken 66 da bu kabileyi simgeler. Şeytandan sonra en tehlikeli varlık olarak gösterilmektedir.
Definelerin yerlerini bulurlar. Ülkemizin birçok yerinde çok eskilerden beri saklanan altınların bu kabile tarafından gömüldüğü ve bunların çıkarabileceği de söyleniyor.
Başka bir örnek verecek olursak,
--------------------
CuhennaCuhenna Kabilesi Cinleri en kinci ve gaddar olan Cin kabilesidir. Bu kabile insanları hiç sevmez. Kötü insanlarla iletişim kurup o insanlara büyü için yardım ederler. Tüm insanlığın korktuğu ve cinlerinde kendi aralarında dışladıkları bir kabiledir. Diğer cinler gibi sabırlı değillerdir. Anlaşma yaptığınızda onun dediğini yapmazsanız, ailenize musallat olur.
Cin kabilelerini temsil eden birkaç resim
Her resim farklı bir kabileyi temsil eder.
Böyle yazınca ne kadar ilginç görünse de;3 - Cinlerde evlenme ve çoğalma vardır. Onların cism-i latif olmaları, üremelerine engel değildir.
Cinlerinde erkeği ve dişileri olduğu gibi onlarda ürerler ve ölürler. Akıl ve irade sahibidirler. Onlar da insanlar gibi emir ve yasaklara uymak Allah'a ibadet etmek için yaratılmışlardır.
Gelelim çok merak edilen bir kaç soruya
Cinlerin Ömürleri Ne Kadardır?
Cinlerin ömürleri, insanların ortalama ömür süreleri olan 70 senenin yaklaşık 10 ila 13 katı, yâni 700 ile 1000 sene arasında değişmektedir. Ancak bazı Cinlerin ömürlerinin 1400 seneye yakın bir zamanı kapladığı da bu sahada ihtisas sahibi olan kişilerce belirtilmektedir.
--------------------
Cinlerde Evlilik varmıdır?
Cinleri insanlar gibi düşünebiliriz, onların da erkekliği ve dişiliği vardır. Evlenip çoğalabilirler.
İslam alimleri, bu konuda delil olarak Rahman Suresi 55. ve 56. ayeti delil göstermişlerdir,
"Şimdi Rabbinizin hangi nimetlerini yalanlıyorsunuz? Oralarda gözlerini yalnız eşlerine çevirmiş dilberler var ki, bunlardan önce onlara ne insan ne de cin dokunmuştur."
Tams, esasen kanamak demektir. Onun içindir ki hayız kanına tams denir. Bu kelime daha sonra bekâret halinde olan birleşmeye isim olmuştur. Ayrıca mutlak cinsî yaklaşım anlamı ifade ettiği de söylenmiştir. Buna göre âyetin mânâsı şöyle olur: Onları kimse kanatmamıştır.
Yahut onlara kimse dokunmamıştır. Hep bekâr kalmışlardır. Buradan cinlerin cinsel ilişkiye müsait olduğu anlamı ortaya çıkmaktadır.
Diğer bir delil ise Kehf suresinin 50. ayetidir, "Yine o vakti hatırla ki biz, meleklere: "Âdem'e secde edin!" demiştik. İblis hariç olmak üzere onlar hemen secde ettiler. İblis cinlerdendi, Rabbinin emrinden dışarı çıktı. Şimdi siz beni bırakıp da İblis'i ve soyunu dostlar mı ediniyorsunuz? Halbuki onlar sizin düşmanınızdır. Zalimler için bu ne kötü bir değişmedir."
------------------
Muhtemelen kafanızda biraz da olsa birşeyler oluşmuştur.
Şimdi gelelim Kuran-ı Kerim'in Cinlerle ilgili kısmına....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İlimler ve Bilgiler
Historical FictionGizli ilimler hakkında, kendi tecrübelerim ve İlim sahibi kişilerden alınan bilgilere dayalı detaylı bilgiler... Ataberk Demiray'dan; GİZLİ İLİMLER ve BİLGİLER