•Karadedeler Olayı•

5.3K 34 7
                                    

Ülkemizde yaşanmış olan ve tam olarak açıklanamayan Karadedeler olayını ele alıyoruz arkadaşlar...

Bu olay, Kara dedeler olayı olarak da biliniyor halk arasında. Olayın yaşandığı yer Kırklareli'nin Davutlu Köyü.

O dönem pek çok gizemli olayın yaşandığı iddia edilen köyde halk arasında en çok dile getirilen şey üç harfli varlıklar olarak bilinen gizemli varlıkları gördüklerini iddiası.

Bu haberler kulaktan kulağa yayılınca, o dönem yeni mezun meraklı gazeteci H.B hemen soluğu köyde alıyor.

Neredeyse tüm köy halkıyla röportajlar yapıyor H.B.. Röportaj yaptığı herkes, köyde esrarengiz bir şeyler olduğunu söylüyor ama köyde kaldığı 11 gün boyunca kendisi herhangi bir gizeme şahitlik etmiyor.

Gazetelere kadar yansıyan olayların, bir çeşit toplumsal histeri olduğuna karar veriyor ve köyden ayrılıyor. Kamerasını köyde yaşayan 14 yaşında bir çocuğa emanet ediyor, köyde herhangi bir olaya şahit olursa kayıt etmesini tembihliyor.

Köyden ayrıldıktan üç gün sonra H.B gözaltına alınıyor...Neden mi?

Jandarmalar H

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jandarmalar H.B'yi gözaltına almak için kapısına geldiklerinde, H.B duyduklarına inanamıyor! Köyde üç ailenin bulunduğu üç ayrı evdeki herkes parçalanarak öldürülmüştür.

Bu ölen kişiler arasında H.B'nin kamerayı emanet ettiği çocuk da vardır. Ve evlerin duvarında, Arapça harflerle H.B'nin ismi yazmaktadır.

Bu olaydan sonra uzun süre kendine gelemeyen H.B, şubat 1989'da ortadan kaybolur. Kıyafetleri ve not defteri bir ormanda bulunur fakat kendisi bir daha asla bulunamaz...

Bu olayın Filmi yapılmıştır arkadaşlar ve gayet güzel çekilmiş ve konuyu güzel ele almış bir filmdir

*Film adı; Karadedeler Olayı. ' dır.

Gizli İlimler ve BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin