Setelah selesai sahaja berkumur-kumur di singki itu, aku terus menuju ke pantri air pula untuk melegakan tekak aku yang masih lagi rasa perit sekarang ni, ah tetiba je nak tak sedap badan ni dah kenapa? Sakit ke? Tak pun disebabkan aku terlalu sikit sangat makan baru-baru ni? Hm?Ah sudah....
Serius aku menyesal weyh.
Dan tegukkan sahaja air mineral itu kedalam mulut aku jadi sedikit lega sedikit berbanding dari tadi, dan cakapla aku tak senonoh ke apa yang pasti aku betul-betul lah haus sekarang ni, dan ianya nampak tersangatlah rakus tadi, lol bukannya ada orang pun dekat sini, jadi ingat aku kesah?
Dan iya aku memang sengaja lari pun dari tempat itu tadi even aku tak adalah rasa nak mual teruk pun sebenarnya dan sengaja aku melakukan semua itu pun atas sebab-sebab yang kukuh yang aku tersangatlah tak tahan duduk di situ lelama.
Psh bengkak hati aku lelama jika berterusan duduk sahaja disitu seperti orang bodoh yang kononya tak ada hati dan perasaan pun ada, dan iya melihatkan mukanya sahaja sudah cukup membuatkan aku rasa menyampah sekali, dan apatah lagi dengan suara laser nya itu kan?
Wait whut, dia tak bayar insurans ke apa dalam mulut dia tu? Rasa cam rude pulak bila dia sengaja sakitkan hati eunsoo tadi, well umur dia dahla bawah setahun dari eunsoo, dan lebih tepat dia sebaya sahaja dengan aku exactly.
Dan serius aku jadi tak paham dengan apa yang dia nak sebenarnya huh? Sampaikan macam tu sekali dia cuba menyakitkan hati eunsoo sebegitu rupa, lol diorang bukan ke berkawan baik sebelum ni? Dan apa function sebenarnya dia buat semua ni?
Dan sejujurnya aku masih lagi tak berapa nak paham tang sekarang ni dia memang sengaja nak sakitkan hati aku ataupun eunsoo sebenarnya? Dan tidak pun kedua-duanya sekali?
Ah melampau kut dia tu.
Dan apa? Kau ingat kalau kau cuba mempergunakan Minah tadi aku akan jeles? Lol sikit pun tak, malah sedikit pun tidak in really nya, sebab serius apa yang dia cuba lakukan tadi hanyalah menyakitkan mata dan telinga aku he sebenarnya, dan tidak pula pada hati.
Em rasanyalah.. Kan?
Ah shit kegedikan dia dengan Minah tu masih lagi berjalar segar megarnya di otak aku sekarang ni, sampaikan aku tak boleh nak padam langsung dengan wujudnya memori tadi, ah ni yang aku benci ni, dan betul lah dengan apa yang aku katakan tadi yang bahawasanya nama dia bukan lagi mina or minie whut.
Couse aku dah pun gelarkan nama barunya itu dengan nama paling greatest sekali dalam kehidupan aku ni, lol sesuai kan kalau nama dia kalau digelarkan Minah senget?
Haisyhhh ini bukannya dipanggil jeles ke apa, aku just menyampah tu je, lelagi bila part dia panggil minnie mona tu bagai, ah ingat dia tu minnie mouse? Dan lol stupid kiddo tak sweet la kalau kau nak buat semua tu, sebab serius aku tak ada rasa jelesa sama sekali pun__
Ouh jap iya ke?
Ah lantakla apa pun, tang pasti aku benci melihatnya dengan perangai bangangnya tadi, tsk annoying dude, dan sudahla dia siap menuduh aku dan eunsoo sebegitu, dan dimana letaknya akal dia yang sebenar-sebenarnya? Dan tidak boleh ke dia gunakan otak cerdiknya itu dengan baik? Huh?
Dan jika lah dia katakan yang dia sudah pun ada bukti untuk itu, memang silap sekali la ceritanya, well apa yang dia dengarkan semalam tu just joking dari eunsoo je sebenarnya.
Dan iya aku sendiri juga terkejut oleh penyataan eunsoo semalam tu, sebab bab kata dia, dia dah lama pun perasan akan kewujudan dhaewi yang tetiba sahaja muncul tanpa disedari itu.
YOU ARE READING
suddenly loves GxG [ Complete ]
أدب الهواة'im a girl suddenly love with she make me thinking i'm a lesbian or not?" . . . 'Percayalah yang saya akan berjaya satu hari nanti kerana bila saya dah move on nanti,nama awak pun saya tak dapat nak ingat' . . . "Ouh ya kau pernah cakapkan yang bila...