Když doběhnu do jeskyně uvidím Jak se Ell mazlí se svým drakem. Je stejně zbarvený, jako jeho vejce. Fialovomodrý. Blány mezi křídlo jsou světlejší na hlavě má čtyři světlounce modré růžky. Oči má tmavě modré a v čele cosi bílého. Jones ocasu je ozdoben bílími dlouhými peříčky. „Ell! Rychle se schovej! Neptej se proč!“ Ell jen kývla a schovala se. Vejce v mé náruči už skoro neudžím, hrozně se třepe a začíná mě pálit do dlaní. Donesu ho až k jedné
skalce, která vhledem připomíná stůl. Položím vejce a to v tu chvíli začne praskat. Po chvíli je už celé obalené prasklinami.Křup!
Skořápka barvy noční tmy pukne na dvě půlky.
OMG.....
Je nádhený! Černý jako sama noc. Jeho šupiny se matně lesknou. Mezi jeho křídly je světlejší blána a když otevře oči zjistím, že jsou stejně šedé jako moje, ale když se do nich podívám s překvapením zjistím že v nich jakoby hoří plamínky ohně. Na hlavičce se mu tyčí čtyři roztomilé světle šedé růžky. Dva menší vedle uší a dva větší tak dva centimetry od nich. Jeho ocas je taky zvláštní, teda nejvíce konec, protože je z ohně. Doopravdy! Na konci ocasu mu hoří plamen toho nejkrásnějšího ohně co jsem kdy viděla. Co mě ale nejvíc překvapí, v čele má zasazený rudý krystal, který plane stejně, jako jeho oči.
Můj drak..
Jak říkal ten hlas že se jmenuje?Sunyr......drak Sunyr.....
Ozve se mi znovu v hlavě. Uslyším za sebou kroky. Otočím se. Stojí tam Ell a usmívá se na mě. „Ty jsi taky vylíhla draka?!“ byla to spíš nadšená oznamovací věta, než že by se ptala. Usměju se a jen kývnu. Než jsme se stihly rozpovídat ozve se rána a potlesk. Jen na sebe kývneme. Popadnu svého draka a rychle přiběhnou k nejbližší skalce. Sotva se skrčím přiběhne...
Flame? To jako vážně má draka zatím každý s kým jsem se potkala? Hmmm divný.
Flame mezitím doběhla ke
skalce/stolu a teď se sklání ke svému vejci. Ona má to v barvě zapadajícího slunce.Křup!
Najednou skořápka začne praskat. Víc už vidět nesmím, protože dráče musí vidět první svého strážce.
Chvíli počkám a potom se odvážím vykouknout. Její drak je nádherně červený. Má světlejší blány. Jeho krystal je trochu světlejší než můj a z dálky mu do očí nevidím. „Flame? To si děláš srandu? Ty máš taky draka?“ vykřiknu a rozběhnu se k ní. Ona se otočí a usměje se na mě. „Jo. Myslím že se jmenuje Luna. Plamínek.“ křikne ona naspět. To už ale přispěchám k ní a plácneme si. Najednou se do rozhovoru zapojí i Ell. „Kdo je to?“ zeptá se.
Jo vlastně...oni se neznají...
„Fajn představím vás. Ell tohle je Flame. Flame tohle je Ell.“ řeknu rychle a v nejbližší vteřině dostaneme všichni záchvat smíchu. „Jak se jmenují vaši draci?“ vysouká že sebe konečně Flame. „Můj je Clint.“ řekne Ell. „To znamená krystalický led.“ dodá, když si všimne mého výrazu. „A tvůj?“ zeptá se mě Flame. „Sunyr.“ odpovím. „Co to znamená?“ zeptám se pro změnu já těch dvou. Ell se zamýšlí a pak řekne: „Myslím že něco jako sluneční oheň.“
Sluneční oheň?
„A jaké je vaše jméno strážce?“ zeptá se energicky Flame. „Elison. To pokud vím znamená silný led.“ odpoví Ell bez váhání. „Já jsem prostě Flame. Asi mi rodiče vybrali výstižné jméno. To znamená plamen ohně.“ řekne Flame a začne se smát. „Já jsem asi Raven... ale bohužel netuším co to znamená.“ řeknu já a pokrčím rameny. Nevím proč ,ale Flame se přestane smát a divně se na mě podívá. „To znamená dvě věci. Mocný plamen a nebo temněplamenná.“ odpoví mi Ell s podobnou reakcí jako Flame. Cítím jak mi přeběhne mráz po zádech. V krku mám najednou sucho a nedokážu ze sebe vydat ani jedno slovo. „Ah-aha.“ Vykoktám nakonec. Najednou uslyším něčí kroky. Ten člověk běží a kroky se neustále přibližují. Prostě se otočím, pádím k nejbližší větší skalce a skrčím se za ní.
ČTEŠ
Strážci Ohně A Ledu 1
AdventureLiře je 12. Ješťe nedávno žila v našem světě a snila o tom jaké by to bylo, kdyby v na Zemi byla magie. A pak najednou se ocitne v Zemi Loru. Zemi kde žijí všelijaká bájná stvoření, ale hlavně draci. Než se naděje tak se nějak dostane na zkoušku dra...