Kapitel 1. Tonight We Live forever.
*Ollies perspektiv*
Jag sparkade på stenen som var framför mina fötter ännu en gång. Jag hade inte träffat Andy, RyRy, Jordi eller Joey sedan vi hade bråkat för några dagar sedan. Även att jag älskade de killarna väldigt mycket gick vi ofta varandra på nerverna. Jag, Andy och Joey var helt klart för lika vilket ledde till bråk.
''Hey, It's party at my house tonight! Wanna come? '' Smset jag fick var ifrån min festkompis Matt. Han var väldigt snäll dock visste jag att han ledde in mig på fel spår vilket Jordi och Ryan hade klagat på väldigt mycket. Även att jag visste att the hade rätt så slutade jag inte umgås med Matt som nu hade fått mig att hänga med honom på fester minst någon gång.
Dan hade redan listat ut vad jag höll på mig vilket ledde till att han hade blivit sur på mig flera gånger då han hade sagt att jag skulle vara en förebild för mina fans och inte vara något som de verkligen inte skulle bli.
Även att mitt festande inte hade uppmärksammats så visste jag själv att det var riktigt dumt det jag gjorde men det hade blivit som en drog.
''Sorry, not tonight. I have to be on a meeting with my manager and the boys. Maybe another day?'' Svarade jag och lade ner mobilen snabbt.
Matt hade också börjat klaga på att jag inte hann gå på så mycket fester som jag hade gjort innan men för mig var musiken viktigare än spriten. Vad var det som skulle ge mig pengar och göra mig riktigt lycklig. Det var inte alkoholen iallafall.
Leondre och Charlie såg inte upp till mig lika mycket som de gjorde förut. De tillhörde också Alphadog Crew vilket gjorde att vi träffades ganska ofta. De var yngre än mig och var som brorsor till mig.
''Ollie you really have to stop with your drinking! It doesn't work!'' Röt Dan i och jag ryggade några få steg bakåt.
''I know but it's hard. I'll try for the fans..'' sa jag men lade snabbt på ''and for myself.''
Dan nickade mot mig och gav mig ett stort leende.
Killarna kom in några minuter efter jag och Dan hade löst det som han ansåg var ett stort ''problem''.
Ryan och Jordi gav mig båda ett osäkert leende medans Joey och Andy inte ens kollade åt mitt håll. Dan gav mig en frågande blick när de fortfarande inte hade kollat på mig men det enda jag gjorde var att rycka på axlarna.
''So were planning to do a little show for your fans here in Manchester. Just to thank your little fans.'' Sa han och vi nickade.
Vi planerade vidare och bestämde att informationen skulle gå ut till våra fans. Vi skulle spela några covers och även 2 egenskrivna sånger. Leo och Charlie skulle också vara med så vi skulle göra showen tillsammans. Eftersom att de söta små var 2 av mina bästa vänner så tyckte jag att det var grymt kul.
------------
Detta kapitel är grymt tråkigt! Och jag har inte bestämt vem som ska vara den kvnnliga huvudrollen, vad hon heter osv.. Kommer nog senare! Kram