*Lyon's Perspektiv*
Efter dagen på stranden bestämde vi oss för att grilla. Vi gjorde det inte så ofta i Italien men i England verkade man göra det nästan varje dag det inte regnade vilket inte var så många dagar då det nästan alltid regnade.
Ollie och Joey fick agera grillmästare medans Jag och de andra dukade, gjorde ungstekta potatisar och gjorde sallad.
Av killarna hade jag kommit bäst överrens med var Andy och Ollie då de
var väldigt öppna och roliga.
*Joey's perspektiv*
''Varför sa du till oss att de var upptagna egentligen?'' Frågade Ollie när vi kom ut och jag ryckte bara på axlarna.
''Seriöst varför?'' Frågade han igen.
''Hur skulle jag veta om de hade pojkvänner när de bor i italien?'' Frågade jag honom irriterat även om det var halva sanningen.
''Okej? Förlåt att jag frågade om det är ett sådant känsligt ämne.'' Sa Ollie och rullade ögonen medans jag suckade.
Jag hade sett hur Ollie och Ryan kunde hålla på med tjejer. Jag ville inte att mina underbara kusiner skulle bli två av de som fick sina hjärtan krossade av mina så kallade bästa vänner. Nej det skulle inte gå.
Ollie sa inget mer under tiden vi grillade jag bestämde mig för att vara lika tyst som honom. Vi fixade köttet och sedan kom resten ut med potatisen och salladen.
Vi hann knappt sätta oss ner innan Lyon började prata. När ingen annan hänge på när hon pratade så blev hon också tyst. Det var absolut ingen skön tystnad utan en av de pinsammaste jag hade varit med om.
Som ''tur'' började det regna och våran pinsamma tystnad avbröts.
''Wow. I caan't believe how much its raining in England. It was like warm and sunshine an half hour ago.'' Klagade Chelise medans vi bar in maten i vardagsrummet. Ute piskade regnet ner och vi ville inte sitta kvar där då.
''Get used to it.'' Svarade Ollie snabbt och himlade ögonen. Skulle han seriöst börja med den attityden mot de också skulle detta verkligen inte fungera.
När vi alla hade ätit klart hamnade vi alla i matkoma. Ingen orkade ställa sig upp. Eller jo Andy hade gjort det men han hade gått 3m och sedan slängt sig i soffan och klagat på hur mätt han var.
''Can't we watch a movie?'' Sa helt plötsligt Leondre och såg överexalterad ut. Charlie nickade på huvudet instämmande och de båda söta små killarna kollade på oss med sina stora ögon.
''Sure.'' Sa Lyon helt plötsligt. Hon gick till tv:n och drog ut lådorna som var under bordet. ''Wow you guys have many movies!'' Sa hon förvånat. Leo sprang fram till henne och tog upp ''Mall Cop''
Utan att fråga någon annan satte han i filmen och reklamen sattes igång. Vi alla trängde oss snabbt ihop i sofforna vi hade och Leo startade filmen.
---------
Forlåt för denna ganska tråkiga och korta del! Men det här var enda gången jag kunde uppdatera denna vecka!
Har haft träningar och så men nu är det fullt med mina hästar och tävlingar från idag till söndag!
Nästa kapitel kommer alltså tidigast komma upp på måndag nästa vecka om jag inte hitta någon tid att skriva! (som jag gjorde nu.)
Kram