(Discard uygulamasından geldiyseniz okumadan geçe bilirsiniz)
Her gece olduğu gibi dadısı yine küçük Lilia'ya en sevdiği Iskoçya'nın eski bir hikayesini anlatmaya başladı..
"Bir rivayete göre 19. YY'da birinci Edward, Goller ülkesine savaş açmış. Bu ülkede yaşayan periler ve cadılara hükmetmekmiş niyeti. Nitekim de istediği gibide olmuş. Savaşı Edward kazanıp ülkeye hüküm sürmeye başlamış.
Birinci Edward bununla da yetinmemiş İskoçyadaki yaşayan kurtları himayesi altına geçirmek istemiş. Adamlarıyla klanlara bir mesaj göndererek savaşmadan antlaşma teklif etmiş. Klanlar bir vampirin himayesi altına girmek ırklarına aykırı olduğu için bu daveti reddetmişler.
Bunun üzerine vampirler ve kurtlar arasında bitmek bilmeyen bir savaş başlamış. Bu savaş iki krallıkta çok sayıda kayıp nedeniyle ülke kan kırmızı rengine boyanmış. Bu nedenden mavi ayın parlak yüzü bile kan rengini almış. Ay bile mavi, kırmızı ay olarak ikiye ayrılmıştı.
Böyle devam ederse iki nesilde yok olma ile burun buruna geleceklermiş.Bu yüzden Klanlar ve İngiltere kralı Edward bir araya gelerek bu savaşa bir son vererek barış ilan etmek istemişler. Iki ülkede eski ilişkilerini yürütebilmek için çocuklarını evlendirmeye karar verirler.
Bu efsanede bir kurt ve bir vampirin evlenmesi oldukça ilginç gelebilir.
Ancak başka bir çözümde anlaşamamışlar.
Zamanla bu iki genç birbirlerine çok sevmişler ve aşık olmuşlar. Alfa vampir kıza mühürlenmiş. Bu aşkıda bir bebekle taçlandırmışlar. Leydi'nin hamile olması ülke halkını çok mutlu etmiş. Yıllar sonra ülkeye bir bebek gelecekti. Bu durumda bir kurt ve vampir arasında rastlanmayacak bir durumken buna "Minik Mucize" adı verilmiştir ülkede. Bu bebek sırrı Ingiltere'den sır gibi saklanmıştır. Biliyorlar ki Edward bunu öğrenirse bebeğin yaşamasına izin vermezmiş.Yıllar geçmesine rağmen İngiltere kralı Edward hiçbir zaman boş durmamış. İçten içe planlar yapmış. Bu planları da başarılı olduğu bir gece içerideki casusuna kızı Elizabeth'i kimsenin haberi olmadan gizlice kaçırtarak büyük bir isyan çıkartarak klanları yok etmeyi başarmışdır. Bu zaferinin ve sevincinin üzerine hiç beklemeden kızını zengin bi Lordla evlendirip topraklarını ikiye katlamış.
Bu sürede Elizabeth hamile olduğunu sır gibi saklamış. Bebeği için acısını içine gömerek yaşamaya devam etmiş. Babası öğrendiği vakit hiç acımadan çocuğunu katledeceğinin oldukça farkındaydı Elizabeth. Çünkü o bir klan liderinin torunuydu.En ufak hatasında bebeğinin hayatına mal olacağını bilen Elizabeth sessizde bu olanları kabul etmek zorunda kalmış. Bir gün intikamını alacağı güne kadar susmuş.
Kısa süre sonra bebek dünyaya gelmişti, bebeğin bir kız mı yoksa erkek mi olduğu hiçbir zaman bilinmemiş.
Bebeğin nerede olduğu da Elizabeth'in intiharıyla ömür boyu kendisiyle birlikte mezara gömülmüş.Aradan yıllar geçtikçe vampir nesilleri ortadan silinip gitmiş. Bugüne kadar da hiç kimse vampirlere rastlamamış. Vampir soyunun neden tükendiğine dair fazla birşey bilinmez. Kimine göre Elizabeth laneti. Kimine göre Edward yaptığı hainliğe karşılık Tanrı'nın cezası olarak söylenir."
"Bayan Will büyünce bende Iskoçya'ya gitmek istiyorum, belki ben de bir kurt adama denk gelir ve onunla yaşarım."
"Şşşt leydim! Babanız böyle konuştuğunuzu duymasın ve bu hikaye aramızda öyle degil mi? Yoksa başımız büyük belaya girer."Sırlarla dolu bir aşk hikayesi. Kurtlar ve vampirler arası bitmek bilmeyen intikam hırsı.. Bu intikam dolu ortamda aşk mı,yoksa intikam mı? Kazanacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOVAN (Tekrar Yazılıyor)
FantasyBİLDİĞİNİZ TÜM KURT ADAMLAR VE VAMPİR HİKÂYELERİNİ UNUTUN. HİÇ BİLMEDİĞİNİZ YERLERE KEŞFE HAZIR MISINIZ? O ZAMAN SENDE KAHVENİ AL GEL ARAMIZA KATIL. İSKOÇYA'DA BİR AŞK VAKASI SIRLARLA DOLU BIR AŞK HİKAYESİ. KURTLAR VE VAMPİRLER ARASI BİTMEK BİLMEYE...