ilk atışma

1 0 0
                                    

Karşılaştığım kişi...

X:ooo bayan kuru yerde sel alan bakıyorum hala düşmeye devam ediyorsunuz sessizce kulağıma eğilerek her zaman yanında seni kurtaracak bir ben olmayabilir dikkatli olsan iyi edersin 😉

TAEHEE:sen..sen...sennn...

X:evet arkadaşlar nerde kalmıştık.
Ben yeni takım başkanınız MİN YOONGİ.
Kendinizi tanıtma zahmetine girmeyin zaten ben burda olduğum sürece yaka kartı takmadan dolaşmayı aklınızdan çıkarsanız çok iyi olur zira aramız da soğuk rüzgarlar esmesini istemezsiniz değil mi?

Dediği anda bana dönüp bakmıştı.
Ben olduğum yerde donup kalmıştım ne olduğu konusunda gerçekten hiç bir fikrim yoktu asansörde karşıladığım o küstah adam bizim takım başkanımız olmuştu.Artık june ile aynı fikre sahibim benim bir an önce emekli olmam lazım.

ÇALIŞANLAR:(hep bir ağzından)evet  takım başkanım

JUNE:Bu sefer gerçekten bittik biz.

ÇAYCI:TAEHEE hanım yoongi bey sizi çağırıyor.

Ah aman tanrım kesin beni işten kovacak.
Ah şu dilim gerçekten hiçbir zaman tutamayacağım..

Kapıyı vurdum gel sesini duyduktan sonra içeri girdim.

Yoongi kafasını kaldırmadan konuşmaya başladı.

YOONGİ:taehee hanım burda görüyorum ki baş çizer sizmişsiniz.
Ama çizdiğiniz kıyafetlere bakıyorumda gerçekten çok demode.sizi baş çizer olarak buray...

Beni daha fazla aşağılamasına  dayanamayıp sözünü kestim.

TAEHEE:Min yoongi bey eğer buraya gelmeden önce şirketimizi araştırıp  gelseydiniz çizimlerimizin moda dergilerinde sürekli hitler arasında  olduğunu ve korenin en ünlü modacılarının bizimle çalışmak istediğini bilirdiniz.
Lütfen çizimlerimize laf etmeden önce bir araştırma yapın...

Ahh gerçekten yürek yemiş olmalıyım.
Ben bunları söyledikten sonra min yoongi kafasını kaldırdı ve asansörde ki gibi delici ve küstah bakışlarını gözlerime sapladı.
Gözlerimi kaçırmamak için çok zorlanmış olsamda tüm gücümü toplayıp aynı kararlılıkla ona bakmaya devam ettim.

Min yoongi gözlerini gözlerimden ayırıp beni baştan aşağı süzdü.

MYG:gerçekten üstünüzden de anlaşıldığı gibi çok modern ve hit olduğunuz anlaşılıyor taehee hanım.😏
bundan sonra tüm çizimleriniz benim kontrolümden geçecek ve basıma öyle yollanacak.

Dedi ve gözlerini tekrar masasının önündeki kağıtlara dikerek eliyle kapıyı gösterdi ve bana bakmadan artık çalışalım mı? Dedi.

Kapıya doğru yöneldim hızlıca kapıyı çarpıp çıktım.

Cidden bu küstah adamın sorunu neydi.
Acaba asansörde ona 'bay küstah' dediğim için intikam mı alıyordu?
Ahh gerçekten bilmiyorum.
Hem ne varmış benim üstümde herkes bir jean ve kazakla modern olabilir.
Gerçekten çok küstahsın min yoongi.
Dediğin her şeyi sana bir bir yedireceğim.

JUNE:sonunda akşam oldu ve eve gidiyoruz.
Taehee... taehee... TAEHEE~YAAA

TAEHEE:oh june bana mı seslendin?

JUNE:evet sana seslendim.nereye daldın böyle bakalım.

TAEHEE: yok bir yere dalmadım canım.bak sana ne diycem june,eve gitmeden önce biraz alışveriş mi yapsak huh?

JUNE:sen gerçekten taehee misin?
Naptın benim arkadaşıma sen kimsin?😂

TAEHEE:Komik değilsin june.😑
Benimle geliyor musun gelmiyor musun?

JUNE:oww saate bak sanırım gelemeyeceğim canım biliyorsun bugün bizi bırakan çocukla önemli bir randevum var 😉 daha sonra geleceğimden emin olabilirsin seni seviyorum taehee~ya 😗

June gittikten sonra tek kalmıştım.
Zaten asosyal bir insan olduğum için çok fazla arkadaşım yok aslında juneden başka arkadaşım yok.
Annem ve babam şuan avrupa gezisindeler ve gerçekten beni hiç umursamazlar zaten bende onları umursamıyorum....

Dükkanların önünden geçerken vitrinlere göz gezdiriyordum.
Mankenin üzerinde bir elbise gördüm ve o an aklıma ne bir eteğim ne bir elbisem olduğu aklıma geldi.
Korede ki en hit etekler ve elbiseler benim kalemimden çıkıyordu ama dolabımda jean ve sweatten başka bir şey yoktu.

Bir cesaret alıp içeri girdim ve mankenin üzerinde ki dar ve süper mini kadife elbiseyi denemek istediğimi söyledim.

Ben kabinin önünde beklerken mağaza çalışanı elbiseyi getirmişti.
Elbiseye şöyle bir baktım gerçekten çok kısaydı ama bunu denemeye kararlıydım.
June beni bu halde görse küçük dilini yutardı ama benim amacım min yoongi denen o küstah adama tükürdüklerini yalatmaktı.

Kendimi elbisenin içinde görünce gerçekten tuhaf ve bir o kadar güzel hissetmiştim ama bu kış gününde tek karış,totomu zor örten bu elbiseyi giymek için kafayı yemiş olmaydım.

Neyse ki çok normal sayılmazdım.
Elbiseyi çıkardım ve bir kaç etek balıkçı yaka,tüm kıvrımlarımı belli edecek bir kaç renk kazak bir kaç opak ve tenimi belli eden ince çoraplar alıp mağazadan çıktım.

Yolda giderken midem artık açlık sinyalleri vermeye başlamıştı.

Ahh evet sayın küstah min yoongi beye sinirlendigimden midem kitlenmişti ve öğle yemeği yiyememistim.

Eve gitmeden önce sokak satıcılarından birinde durup bir porsiyon kimçi güveci sipariş ettim ve boş masalardan birine oturdum.

Telefonumu elime aldım biraz internette dolaşmaya başladım.
Sonra masaya birinin oturduğunu fark ettim, kafamı telefondan kaldırmadan.

"Görmüyor musunuz burada ben oturuyorum otururken izin aldığınızı ve tanıştığımızı sanmıyorum lütfen gidin."

Oturan kişi bir anda konuşmaya başladı.

"Bence tanışıyoruz bayan kuru yerde sel alan 😉"

Küstah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin