Prológus

59 10 20
                                    

Nyro city-ben járunk. Ez egy zűrös város az Isten háta mögött, mely nem hivatalosan, de legalábbis a lakók szerint két részre oszlik: Black- és White city.

Az utóbbi városban Sandra-chan, a híres énekes fejezte be koncertjét, melyen több, mint ötszázezer ember volt jelen csak White city lakosai közül! Ebből következtethető, hogy piszok népszerű a csaj!

Ez így is van. A YouTube csatornája kétmillió feliratkozóval rendelkezik. A nagy nézettsége ellenére csupán tizenöt számot és nyolc hivatalos klippet adott ki.

Ugyan ki tudna ellenállni egy gyönyörű, csinos és szőke csavart hajú kislánynak, akinek ráadásul édes hangja van?

Shizuka Hayami egy kicsit másképp vélekedett.

Hason csúszva közlekedett a lelátón, a reflektor fényei mögött, ahol senki sem láthatta, majd összerakta sniperét, melyet álcázás gyanánt a régi gitárja tokjában juttatott be az épületbe. Távcsövét beállította a tökéletes nagyításra, a tárat megtöltötte. Egy lépés maradt hátra...

A távcső célkeresztje egyenesen Sandra-chan felé fordult.

-Célpont bemérve- suttogta.

Shizuka mindig is egy precíz munkaerő azóta a terrorista támadás óta, amit öt évvel ezelőtt élt meg. Azóta az anyja lőni tanította, hogy a legnehezebb helyzetekben is helyt tudjon állni és kihúzhassa magát a bajból. Most, tizenöt évesen, egy afféle küldetést kell teljesítenie, mely inkább zsarolás: Vagy Sandra-chan, vagy az anyja. A döntés egyértelmű...

Ciánkék VadászOnde histórias criam vida. Descubra agora