Ujjai a ravaszon voltak. Várt a tökéletes pillanatra, akárcsak egy profi vadász. Szemei idegesen rángatóztak ide-oda, kezei reszkettek. Ez természetes, most csinál ilyet először. Még csak egy amatőr az ilyesmiben, nem pedig egy képzett bérgyilkos. Még csak egy ártatlan kislány volt nagyobb bűn nélkül. Fél, hogy mi lesz, ha elkapják... Fél a következményektől...
Akashi rendőrfőnök átvágott a tömegen, majd a lelátó lépcsője felé igyekezett. Minden második fokban megbotlott. Még ő is kezdő, csakúgy, mint Shizuka. Nagy nehezen felért, majd körülnézett.
A kezdő ,,bérgyilkos" meghúzta a ravaszt... Feszülten figyelte, mi történt. A tömeg pánikba esett, a színpadi fényeket elnyelte a füst egy pillanatra. Vessünk egy pillantást a célpontra... Még él! Az amatőr vadászpalánta célt tévesztett! Hát ez remek, mondhatom! A rendőr is észrevette! Ennél rosszabb már nem lehet, ugye?
Shizuka kezében a sniperrel leszaladt a lépcsőn, majd a rémült tömegen keresztül rohant olyan gyorsan, amennyire eme helyzetben az lehetséges. Kicsapta az ajtót. Kiszökkent az épületből, majd rögtön jobbra futott. Akashi - egy kicsit késve - kiért, majd szétnézett azon filozofálva, hogy vajon merre mehetett. Még épp látta, hogy egy mellékúton próbált menekülni. Azonnal utána eredt.
A lány letért a mellékutcába, majd azon nyomban a legközelebbi sikátor felé vette az irányt. Hátranézett, de megkönnyebbülten sóhajtott fel. Már nem követik. Megúszta volna? Nem. Miyuri rendőrasszony sem rest. Már a sikátorban várt a kis gyilkosra.
-Fegyvert eldobni, kezeket fel-hangzott el a szokásos szöveg Miyuri szájából.
Shizuka okos lány, tudja, mikor kell szót fogadni. A sniper nem épp hangtalanul súrolta a betont. Szinte fülsüketítő volt, ahogyan a járda maradványaira esett.
- Ezennel le van tartóztatva- a bilincs megcsörrent Shizuka csuklóin.-Jogában áll hallgatni. Minden, amit mond, felhasználható ön ellen a bíróságon. Fogadjon ügyvédet, vagy mi kijelölünk egyet ön számára.
Miyuri kivezette Shizukát a sikátorból. A rendőrautó fényei már az út végénél is fényesebben világítottak, mint a nap. Nem beszélve arról a hangos riadóról. Talán még Black city-ben is hallani Shizuka Hayami letartóztatásának csalódott pillanatát. Pedig milyen szépen indult ez az éjjel ebben a holdfényben fürdő városban...
ESTÁS LEYENDO
Ciánkék Vadász
Acción2115. A világon nincsenek országok, minden egy nagyobb hatalom kezében van. A Föld maga egy ország ezáltal. A bűnözés száma rohamosan lecsökkent az új rendszernek köszönhetően. Maga a felállás három éve működik. Ellenségei a hunterek (vadászok), azo...