5.

56 2 0
                                    

Rozhovor
C:Ahoj princezno, sem rád že sme spolu v týmu.
R: Ahoj debile, no já moc ne.
C:Ale proč pak?
R: Protože seš otravný a hlavně debil.
C:Nevíš ským si zahraváš princezno.
R:Přestaň mi laskavě říkat princezno a začni mi říkat Rony a nebo Veronico. Aa nech mě napokoji už musím jít.

A hned sem odešla. Jak já toho blbce nesnáším je to nevychovany spratek.

Došla sem do chatky a hned sem běžela nahoru si lehnout.

Druhý den
Hned ráno sme se s holkama probudily nastejno a šly sme do umýváren kde kupodivu byly jenom dvě holčičky mohlo jim být tak deset, ale víc ne. Ale to je jedno s holkama sme udělali hygienu a šly sme zpátky do chatek se převliknou jelikož dneska nebylo zrovna hezky sem si vzala mikinu od CK, tričko a leginy. Holky si vzali to samé a šly sme na snídani. Ke snídani sme měli chleba s marmeládou a čaj. Celou snídani namě čuměl Cameron alias Debil.
Přišli vedoucí a ty nám řekli že dneska budeme vytvářet jména pro týmy a vlajku. Posnidani sme měli hodinu volno tak sme šly s holkama do chatky ale to by mě nemohlo zastavit Cameron.

R:Camereone co zas chceš?
C: Ty.. Ty smi řekla jménem!?
R:Toto byl omyl nezvikej si debile..
C:Ale princezno proč si tak nedostupná?

Nad jeho slovamama sem se zamyslela proč sem tak nedostupná.
Vždyť na škole sem si s klukama hrála tak proč sem tak nedostupná?

R:Víš že já ani nevím..
C: Jak jako nevíš?
R:Prostě nevím tečka konec čau jdu do chatky.

Když sem přišla do chatky zjistila jsem že už mám jenom půl hodiny do srazu holky vklidu spaly a ty dvě dole vůbec nevím kde jsou nebavíme se jsou to namyšlený bárbíny.

Už uběhlo 25 minu a já jdu vzbudit holky a vyrazíme do klubovny kde budeme vyrábět vlajku a vymejšlet
jméno pro tým.

Sedíme v klubovně každý tým má svůj stůl a to tak bude až do konce tábora.

S týmem už vymejšlime jméno..
Nápady : Mag*ři, Králové, Tulaci, apod...
Ani jedno sme nevybrali a pak Rica toho nejmladšího napdala Tlapa a ktomu sme dodaly Tygří.
Takže sme měli vymýšlení jméno a to zní Tygří tlapa.
Vedouci nám hlásily že už máme jenom hodinu na to abychom vytvořily vlajku týmu.

Dostaly jsme čistě bilou a na ní sme napsaly naše jméno a každý si nabarvil ruku a obtiskyly sme ji na vlajku a k tomu sme napsaly naše jména. Trvalo nám to přesně hodinu vedoucí obchazeli stoly a koukaly na vlajky.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ..

CO PROSÍM?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat