1️⃣1️⃣.

34 2 1
                                    

Jak sem řekla bojím se co bude dál. A taky jsem se bála pravém. S Cameronem je to horší a jemi to nesmírně líto. Cam je skvělí kluk a neskutečně moc ho miluju jemi líto že je to v našem vztahu horší. A nejsem si jistá jestli on to cítí stejně. Chová se strašně divně. Zrovna jdu vedle něj už se ani nedržíme za ruce nepovídáme si jako dřív no jeto prostě strašný.
"Hele Camerone musíme si promluvit" "Hm očem" '' O nás ''
"Co proč '' " Miluješ mě pořád?!"
" Jo proč se ptáš ?! " " Nedáváš to na jevo ". Jen co sem to dořekla Cameron se nasral a dal mi facku. A řekl nedávám ti to najevo jen zdůvodu toho že ty si se tahmhle cucala s Derekem ale jinak je to v pořádku.
Zírala jsem na něho jak nevím co vždyť to není pravda co to tu mele. O točila jsem se na něj a řekla mu = co to tu meleš z žádným Derekem sem se nelíbala a víš co jemi to jedno že mi to nedávaš najevo v tomto okamžiku co jsi mi dal facku se moje láska k tobě úplně ztratila. Nech mě napokoji čau.
Otočila jsem se a odešla nechala jsem ho tam jen tak stát jemi to jedno kluk co vztáhne na holku ruku je srab.

Cameron
Jsem kokot co mě to napadlo ji dát facku.Vždyť já tu holku miluju. Jak sem zjistil že se líbala s Derekem nějaké neznáme číslo mi poslalo fotku.

CO PROSÍM?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat