Sen bir gün Avm desindier ve o gün Alper'in konseri vardır. Sen Alper'i sevmesin antisinidir. Sen tuvalete gitmek istersin ama arkadaşların gelmez sen söylene söylene tek başına gidersin. Tuvalete giderken kolundan birisi çeker sen "Ne oluyo amk" dersin. Karşından gülme sesi gelir sen mırıldanarak "Hayaler vini Hayatlar Alper Erözer."dersin O zamanlar viniyi seviyorsundur.
"Ne var" dersin "Bana yardım et."der Alper "Sen ne yardımı be." dersin sinirle. Alper gözlerini kısar sana dik dik bakmaya başlar sen korkar iki adım geri gidersin,Sırtın duvara toslar. Alper iki eliyle seni duvarla kendisinin arasına alır. Sen yutkunursun. Kulağının dibine gelir "Şimdi yardım edecek misin?"der Alper sesin titriyerek "T-tamam" dersin
"Şurda bi AEFC topluğu var ve benim sağ çıkmam için bir kızla görümem gerekiyo.Ve bu kızda sensin."der
"Tamam ne yapıcam?"dersin
Alper elini uzatır ve kafasını sağlar sen elin titreyerek elini tutarsın.
Kalbin hızlı atmaya başlar.
"Hazir mısın?"der Alper
Sen kafa sağlarsın.
Koridordan hızlıca çıkarsınız.
Arkanızdan bir kız "ALPERĞĞĞĞĞG ORDAĞĞĞ!!"diye bağırır
Hızlıca koşmaya başlarasınız sen tam düşücekken Alper seni tutar ve koşmaya devam edersiniz.
Arabaya ulaşırsınız "Tamam bitti mi yardımım gidiyorum ben."dersin
"İstersen evine bırakıyım?"der Alper
Yolun uzaktır sen kafa sallarsın ve arabaya binersin. Sen binince Alper arabanın kapılarını kitler ve hızlıca cebinden telefonunu dışarı atar. Sen "Telefonum."dersin sadece Alper'e vurmaya başlarsın "Telefonumdan ne istedin ya telefonumdan ne istedin?" diye bağırır vurursun. Alper kendini eleriyle korumaya çalışır. Sonra senin boş bi anınına gelir Alper seni koltuğa yatırır üstüne çıkar. Sen elerini gögüsüne doğru çekersin. Alper işaret parmağını sallayarak "Rahat dur!"der sinirli bir ses tonuyla Senin üstünden kalkar oturur sen öylece dona kalırsın. "Sen beni kaçırıyorsun!!" dersin Alper sana yüzüne piç smile ekleyerek "Daha yeni mi anladın güzelim."der AlperDevam edecek!!
Nasıl buldunuz?
İlk bölüm
AEFC selam.
Tüm hakları sınırlıdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
--KÜL---Alper ile Hayel et
FanfictionAlper erözer ve sen hayal et Özür dilerim mk cidden kendimden utanıyorum...