6.Bölüm- Ama ben seni seviyorum

994 11 66
                                    

SEEEELLAAAAAĞMMMMM

HİKAYEYE DEWMKE

En son duş alıp saçımızı kuruluyorduk.

Öylesine yazdığım için yazım kurallarını siklemicem

Şimdiiiiiğ

*Senin gözünden*

Saçını kurulayıp banyodan çıkarsın. Alper koltuk da Ayfon 11 pro'su ile oynuyordur. Sana bakar. "Demek çıktın." der. Sen "Yok çıkmadım hala duştayım." dersin. Alper göz devirir. Sen kapıya doğru yönelirsin. Alper sana "nereye?" Der sen ise "Cehenim dibine iki kişilik Gold plus biletim var gelmek ister misin?" dersin Alper sabır çeker. Alper sinirlenir. Sen kapıyı açarak çıkarsın odadan. Evin koridorunda giderken birisine çarparsin. Çarptığın kişi Ata'dır. Gerçekten hoş bir beyfendidir. Libidon yükselmiştir. Sen kekeleyerek "Ö ö özür d d dilerim." demeye çalışırsin. Ondan hoşlaştığını belli etmişsindir. Hay aksi! Ata seni sikine takmayarak Alper in odasına gider. Sen ise aşağı gidip bahçeye inersin. Kaçacak delik arıyorsundur. Ama her yer elektrikli demir parmaklıklar ve jiletli tellerle çevrilidir. Sen piskopat herif diye düşünürsün. Sonra 1-2 saat takılırsin bahçe de götün donar içeri girersin. Ata karşıdan geliyordur. Sen de ona doğru yürürsun. Karışı karşıya gelirsiniz. Sana "bizden bir şey olamaz kardeşim var arada beni sevme onu sev."der sen şok olursun. "A ama ben seni seviyorum."dersin ata göz devirir. Sen yaşlı gözlerle ona bakarsın. Ata ile bakışırsınız. Uzun uzun. Sen ayaklarını kaldırıp Atayi öpersin. Ata Şok geçirir ama o da öper. Ama tam önünüzde Alper vardır...

MWKSWJXJWNSKWNSKWSBJWNSKW

BİTTİ

BUYURUN

  --KÜL---Alper ile Hayel etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin