Multi: Benim yaptığım bir melekğin edidti 🖤
Ağlamaktan gözlerin şişmiş ve açlıktan ölmek üzere gibi hissediyorsun.
Yavaşça kalkıp etrafa son bir kez bakıyorsun ve pencereye doğru gidiyorsun. Pencereye doğru baktığında bütün İstanbul un ayaklarının altında olduğunu görüryorsun. Gecenin karanlığında o kadar güzel gözüküyor ki İstanbul sanki (kaç yaşındaysan Alper de o yaşta ayrıca ben 15 O yüzden 15 yapıcam)
15 senedir İstanbul da yaşamamış gibi hissediyorsun.Birden kapı açılıyor sen arkanı dönmeyerek pencereye bakmaya devam ediyorsun.
Arkandan sanki birsi varmış gibi hissi doğuyor içine hemen arkanı dönüyorsün.
Alper arkanda sana bakıyordur. Sen de ona boş boş bakmaya başlarsın.
Bir süre bakışırınız. Sen en sonunda göz devirip yatağa giderken gözlerin kararır. Birden yere düşersin.
Alper hızlıca seni tutar ve başını dizine koyar. "Ataaaaaa!"diye bağırır
İçerden koşma sesleri gelir. Ata gelmiştir (Abisi bilmeyen yoktur sanırım) Şaşkın gözlerle Alper e bakar "B bayıldı n neden bilmiyorum lütfen yardım e et."der kekliyerek
"Tamam sakin ol! Tamam mı ben burdayım."der Alper'i sakinleştirmeye çalışır. Alper kafa sallar. Ata seni yavaşça Alper in kucağından alır ve yatağa uzatır.
Alper baş ucunda bekleneye başlar.
"Ben burdayım merak etme." Der ve başını öper bir süre öyle kalır.
"Ben doktor çağırmaya gidiyorum."der ve gider🖤🖤♠️♠️♠️❤❤
Yarım saat sonra
Sen hala baygınsındır. Doktor gelmiştir sana serum takmıştır. Doktor Alper e ilaçlar vermiştir. Sen o anda uyanırsın. Başın çok ağırıyordur elini başına götürsün. Alper uyandığını fark eder yanına gelir. " Ne oldu bana"dersin
Alper sana yapmacık kızgın kaşlar yapar "Yemek yemediğin için böyle olmuşsun. Bir daha ki sefere ye yoksa kötü sonuçlar doğura bilir." Der Sen çok tatlı diye düşünürsün ama bu düşünceyi kafandan hemen atarsın.
Kafa sallamakla yetinirsin.Doktora bakarsın doktor TAŞtır ne taşı METEOR öyle düşünün yani.
Doktor sana gelip "Bir daha ki sefere yemeğini ye abin alper i gösterek çok endişelenmiş."der Mükemmel ses tonuyla.
"Tamam Doktor bir daha ki sefer e ABi mi üzmem."dersin abi kelimesini biraz yüksek sesle söylersin.
Alper e piç smile atarsın.
O doktora öldürecek gibi bakıyordur.
Doktor gider.
"Abicğim bana şu verir misin?"dersin gıcıklığına
Alper göz devirerek verir.
"Al bakalım."der
"Teşekkür abi."dersin gülerek
Alper bardağı alır sert bir bıçımde masaya koyar. Sen yerinden sıçrarsın.
Sonra Al per piç smile atmaya başlar ve senin yanına gelir. Sen 'ne yapıyon mk' bakışı atarsın.' Alper senin yanına uzanır. Sen wtf bakışı atarsın.
O der ki "Kardeşimle uyuyamaz mıyım?" Der
Sen şok tabii.
Sen yatağın ucuna gidersin Alper senin beline sarılır.
Sen Kımıldayamasın.
Devam edecek!!
Nasıl buldunuz?
AEFC selam.
Lütfen Fan sayfalarında alpererözer_uzayy etiketliyerek paylaşın ve hesabı takip edin.
Tüm hakları sınırlıdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
--KÜL---Alper ile Hayel et
FanficAlper erözer ve sen hayal et Özür dilerim mk cidden kendimden utanıyorum...