1

291 15 1
                                    

'ya babacim lütfen ya lütfen lütfen bende yazliga gidiyim annemlerle hadi yaaaaa'

'gun hazirlanmissin artik dönüsü yok kuzum'dedi ahh baba hadi ama ben ne anlarim insaatten yaz bide lüzum demez mi sinirliyim ben burada baba sinirli

annem abimle yazliga gitsin ben burada suruneyim hmm baba tamam baba anladim ben baba

adalet Neredesin canim yaz nerdeysen ben gelip alayim seni hic problem değil yani

ben yinede giyinip her zamanki gibi essek kadar olan cantami alip gozluklerimle modadan hiçbir taviz vermeden giyinip hazirlanmistim.

EE patronun kişiyiz demii yo yo yo sakin yanlis anlamayan başkalarına göstermeyi sevmem boyle şeyleri ama belki bu halde geldin is yapma der diye babamdan bi ümit bekledigim için suslendim.

gitmeden de tweetimi atayim 'baba zoruyla insaate götürülme keyfisi ah pardon keyif falan degillll '

****İNSAAT

'gun odama gel'

'efendim baba'

'al su tulumu giy ' ne ne ne babacim pardonda kafan mi güzel yaz ben is yapmama hayali kurarken babam isçi tulumu giydiriyo ya offf

neyse sabir çekerek gittim giydim tulumu neyse ki topuklu giymedim converselerle de uydu has :D ah hala moda derdindeyim.

babamin yanina gidince hemen odadan cikartti ah be adam senin kişinin ben azicik insaf yiaah. ben içimden konuşurken çoktan inşaat asansoruyle en üste cikmistik.

'arkadaslar bu yeni stajerimiz Gün ona adapte olmasına yardimci olun.'

bu ne biçim şey be o benim kizin falan bile demedi puhh yaziklar olsun babaliktan Ted ediyorum seni kaya Olgun muhasebeden islemleri hallet.

ben daldim gittim ne diyom yaa

ben yine hayal alemlerimde gezerken birinin ayagimin ucuna çimento cuvali atmasıyla o alimlerden kapi disari attim kendimi.

devami gelsin mi hikayayi sileyim mi iki vote bile yeterrr :)

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin