6

102 9 12
                                    

voleybola basladigimizda ilk seti o kazaniyodu.

ya hayir ya valla ben sebastian falan olmam yani

ben ki ...diye soze baslicam da ben ki ben kimim aq hshshsh :D

"ee Gün sustun bakiyorum."

"ne suscam be Allah Allah hadi ikinci sete basliyalim nasıl olsa 2 olan kazaniyo daha 1-0 "dedim ve başladık

**

"puahahahah noldu giray 1-1 oldu bu seti de aliyim gör sebastian'ı ! "

"erken karar verme canim yaa"dedi dişlerinin arasindan tislarken

"aa Giray niye uzuluyosun benim gibi birine sebastian olmak her erkeğin hayali sende içten içten sevinirken sinirli rolu mu yapiyosun?"

"ne diyosun Gün kafan mi güzel ya o nasil bir ima? Eğer beni o uckurundan baska birsey dusunmeyen adamlarla karsilastiriyosan ben bisey demiyorum,boyle anladiysan da cok yanlis anlamissin oyun falan da oynamayalim sende kurtul bende kurtulayim hadi eyvallah!"dedi ve yurumeye başladı.

noluyo ya bu ne şiddet bu atar! ne dedim ben şimdi? hemen arkasindan kosup kolunu tuttum.

"Ya giray dursana nereye ya yanlis anladin hadi devam edelim lüffeeeeeeen"dedim sebeklik yapmaya calisarak

hafif sırıtırken"özür dileee"dedi

ne ne ne bana kafan mı güzel diyene bak lan!

"Giray ne diyosun sen? ben? Gün Olgun? özür diliycem ha? yok öyle bi dünya canim ya ben 17 senedir bir kere bile özür dilemememisim kimseden bu kadar küçük sey icin mi diliyicem o zaman sana eyvallah!"dedim yurumeye basladim voleybol sahasina doğru.

"off Gün asıl sen yanlış anliyosun dursana...Ya Gün..dursana kızım...lan Gün dursana...kıza bak pesinden koşturuyo...hay dilimi essek arisi soksaydi da demeseydim"diye bana yururken söyleniyodu.

ohhh olsun böyle peşinden kostururlar koçummm :D hshshssg tabi ben yine caktirmadim affettiğimi hala trip atiyorum.

"ne Giray ne homurdanıyosun ?"dedim arkami dönüp ellerimi havaya kaldirip sallarken

"ya sen yanlis anladin dur bi tamam özür falan dileme ikimizde yanlis anladik hadi devam edelimm."dedi

salak ya nasil da inaniyo hem sucluyum hem güçlü hshshsh

"hıh iyi hadi!"dedim umursamaz gibi görünmeye calisarak.

**

"sebastian sensinnnn!"

bakalım kim olduuuuu Sebastian +5 votede yeni bolummmm

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin