Ekrana bakmamla apışıp kalmam bir oldu.
Maçocum mu noldu bu oduna şimdi sabah işim var diyip duruyodu ? Hayırdır yaneee ?
"Ne var Miraç?
"Ne var Miraç mı sevgilinim kızım ben senin noluyo?"
"Ne mi oluyo sabah beni tersliyip izin günümde beni yanlız birakiyosun o oluyo SEVGİLİM!"dedim sevgilim kelimesini bastırarak.
"Ha şu mesele ama benim hayatımda bir tek sen yoksun unutma Gün."
"Miraç konuşmak istemiyorum git şu benden önemli işlerine bak hadi eyvallah !"
"Gü-gün bi du..." demesine izin vermeden kapattım telefonu .
Noluyordu yolunda gitmiyordu hiç birşey. Bir anda mutluyken herkes yanındayken neden çıkıp gidiyordu herkes. Sevgilim dedim güvendiğim kişi niye yanlız bırakıyordu.
Çok mu abarttım?
Belki... Ama artık dolmuştum bardağın son damlasıydı okul hariç yüzüme bile bakmaz sonra ben sinirlenip ona adıyla seslendiğimde beyefendi triplere girerdi.
Hey hey hey ben saf salak birine mi benziyorum ordan bakınca.
Tamam belki saf gözükebilirim ki zaten öyleydim ama salak değildim kör de değildim.
Milletin gözüne sokmak icin mi çıkıyordu benimle oyuncak miydim lan ben ?
Okulda o popüler söylemesi ayip azicik bende taninirdim her neyse .s benimle gözükmek icin sap değilim havası vermek icin mi çıkıyordu.
Orada bi duracan kardeşşş kimse benimle oynayamaz. Buna herkes dahil HERKES.
Tekrar gelen telefon sesiyle irkildim.
Arayanin Mirac olduğunu dusunerek cemkirerek actim telefonu.
"Ne var aq ne arama sinirliyim...sevgili bozuntususun Mirac bunu da soylemezsem icim rahat etmezdi kapat şimdi."
"Gün ben.." hayyy senin
.
.
.
Selam gencliiiik nasil keyifler yorum aliyim plisss
+6 votede yenisi gelirrr sizce kim aradi sizce vote cok az nolurrr önerin birbirinizeeee :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
Humoriki insan farklı değiller ama aynı olmadikları kesin acaba o iki kişi kim ? komik ama içten bi hikaye