Minibüsten indiğimizde akşam olduğundan hava iyice serinlemişti.Şoför bavullarımızı çıkarırken Beatayla ve diğerleriyle sarıldık.
Koperek benim yol yorgunluğumu ve İngilizce alıcılarımı açmadığımı farketmeyecekki beni soru yağmuruna tuttu.O sersemlikle dediklerini yarım yamalak anlıyordum.Ve o sırada çok yorgun oldugumu onu pek anlayamadığımı açık açık söyledim.
Hem açım hem susamışım hem elimizde bavullar var hemde hava zehir gibi soğuk ve ben şortluyum.
Beata Türkçeyi biliyor.Türkiye de kalmıslığıda var ve her yazda tatile geliyor.Yani dedikodu yaparken genelde onun yanında dikkat ederiz.
Ablam Beatanın iyice ilerlediğinden emin olduktan sonra' insan bavulları filan alır yani ' diye bana söylendi.Tepki vermedim.
Sanırım Beata duymuş olacakki Michal'a ve Kopereke kızıp lehçe bir şeyler söyledi ardındanda Emirin bavullarını kaptılar.
Eh buda birşey.
Çevreye akşam karanlığında bakmaya çalışıyordum.Aslında hava çok geçte değildi 7yi 20 filan geçiyodur en fazla.Ama buna rağmen in cin top oynuyordu.Apartmanların ışıkları açıktı gerçi tek tük.Ama yine de garip geldi.
Otele yürürken Koperek dayanamayıp yolun,İstanbulun filan nasıl olduğuyla ilgili sorular sordu.Ne yapalım sussun diye cevapladım.
-----
Otele internetten bakmıstım ama içi dışı birmiş demek istediğim küçücük butik otel bi tane apartmanla ev arası biryeri otel yapmıslar normal mahalle arası bir sokakta.
Otele giriş yapıyorduk.Resepsiyondaki kadının İngilizcesi yok denecek kadar az oldugundan Beata ve Michal yardımcı oldular.Bizden iki gün önce gelen Türk takımından olan diğer iki abimizle tanıstık onlarda marjinal tiplerdi oldukça gerçi.
Erkekler odalarına gittikten sonra biz kızlar kalmıştık.Problem şuyduki odalar 3 kişilikti yani ablamla ben ve yanımıza bi Portekizli gelecekti.-Portekiz diğer katılımcı ülkeydi.Ve üç ülke olacağız bu projede- Yani Ödül Emir ve yiğeni hep üçü birliktelerdi.Aynı odada kalırlardı herhalde?
Ablamla ben hemen odaya yerleşme derdinde oldugumuzdan atlayıp adımızı söyledik sonra Ödül söyledi.Ney?Ödül'le aynı odada kalacakmısım demek.
Odaya giderken koridorda bir vazoyu devirdik Koperekle bavulumu taşırken.Çakal hemen ben görmedim sende görmedin ama sen yaptın diyodu bide.On saat dalgasını geçti benimle.Bi de üstüne Beataya filan vazoyu devirdiğimi suyla yerlerin ıslandığını filan anlatmış.
Odaya girdiğimizde şok olduk.Yani en azından ben oldum.Oda kocamandı.Tv vardı.Ve mis gibi beyaz sabun kokuyordu.Duvarları turuncuydu yerler halıydı.Ama sıcak bi ortamdı hoşuma gitmişti.
Ödül benim gözüme kestirdiğim yatağa ceketini koyunca yatağa direk attım kendimi.
Hiiiç kusura bakmasın efenim.Benim ora ablamla yanyana yatcaz.
Yatakların ikisi yanyana diğeri ise dışlanmış gardolabın yanındaydı.
Bavulları koyup yemeğe indik.
-------
Yemekler hazırdı.Snitzel yanında lahana salatası ve taş gibi olmus patates kızartması vardı. Meyve suyuda erik suyu kompostosu diğer bi seçenekte pembe bir şey vardı.Fatih abi içtiğinde tadının kırmızı jelibonlar gibi oldugunu söyledi.
Açıkçası sürahinin içinde yüzen sinekleri görünce pekte bir şey içesim gelmedi.
Sadece su.Suyu açtıgımızda pıssssst diye ses çıktı aynı kolada oldugu gibi.Panikledim tatlı su yok sandım ama içtiğimiz su tatlı suymuş.Sadece gazı alınarak üretiliyormuş.
Snitzelin tadı balık gibiydi.Meğerse grup liderimiz Emir vejateryen diye balık yapmıslar.-ne alakaysa o da et o da et-
İleriki günler yemeklerin böyle olmamasını dileyerek yemeğimi yedim.
Bize hoşgeldin konuşması yaptılar.Biraz sohbet ettikten sonra odalarımıza çekildik.
-----
Ertesi gün giyeceklerimi hazırladıktan sonra duş aldım, duş bi mükemmeldi.Oda kadar banyo yapmıslar zaten o ayrı.Su sıcacıktı cidden içimi ısıttı.
Yatağa kendimi attım yorganın içine girdim.Yorgan bayağı bi pofidikti.Yastıklarda öyle.İçinde kayboluyormuşum gibi hissetiriyordu adeta.Ablamda zaten 'Kendimi prenses gibi hissettim' diye bi laf etti.
Ödüle baktım oda bana bakıyomus.Gülümsedi e ne yapayım bende gülümsedim.Kıvırcık açık kahve rengi saçlarını kıskanmadım da değil.Aynı Lorde gibi kendiside anımsatıyo biraz.Her neyse yinede gıcık oldugum gerçeğini değiştirmez bi gülümseme.
Alarmımı saat 7 bucuğa kurduğuma iyce emin olduktan sonra uykuya daldım..
----
Şey tekrardan merhaba demek istiyorum daha öncede belirttiğim gibi burada yaşadığım şeyleri yazıyorum yani bendeki izlenimlerini filan umarım beğenirsiniz beğenirsenizde lütfen beğeneceğini umduğunuz diğer arkadaşlarınıza önerin şimdiden teşekkürler :) ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polonya'da Bir Kız Bir Hafta
No FicciónHikayem gerçektir.Ayrıca tüm yurtdışı AB projelerine gitmek isteyen ya da gidecek olanlar için de faydalı olmasını dilerim.-İsimlerin bazıları aynı bazılarını da değiştirdim.- ~~~~~~~~~~~ Polonya'da, havalimanındaydım. İnanamıyordum, sanırım hiç yur...