Η συνάντηση

599 23 1
                                    

Ο Άνταμ απόφοιτος νομικής σχολής πηγαίνει όπως κάθε βράδυ έξω με τους φίλους του, για μια νέα κατάκτηση ή ότι άλλο προέκυπτε. Η Ηλιάνα μια φτωχή κοπέλα της Επαρχίας επιτέλους βρίσκει δουλειά σαν σερβιτόρα σε ένα νυκτερινό μπαράκι.. Οι δύο νεαροι συναντιόνται καθώς ο Άνταμ με την παρέα του πηγαίνει στο μπαράκι που η Ηλιάνα έχει πιάσει δουλειά. . Φθάνοντας εκεί το βλέμμα του Άνταμ πέφτει αμέσως πάνω στην Ηλιάνα εντυπωσιασμένος από την ομορφιά της αποφασίζει να την πλησιάσει..

-Γειά σου. Δουλεύεις εδώ ;

-Ναι κύριε πώς να σας εξυπηρετήσω ;

-Αρχικά να μου πεις το όνομα σου, και να έρθεις να σε κεράσω ένα ποτό. .

-ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σας αλλά όπως βλέπετε δουλεύω. .

-Ναι το βλέπω αλλα δουλειά σου είναι να ικανοποίησης τους πελάτες σου.

-δουλειά μου είναι να σερβίρω ποτά και τίποτα άλλο..

Εκνευρισμένη από την συμπεριφορά του Άνταμ αποχωρεί και παει για μία παραγγελία

-ακόμα ένας κακομαθημένος άξεστος που πιστεύει πως με τα λεφτά του μπαμπά μπορεί να έχει ότι θέλει. .

Το αφεντικό της φωνάζει να πάει κοντά του.

-Ηλιάνα για έλα εδώ να σου πω.

-πείτε μου κύριε.

-κάπιος πελάτης παραπονέθηκε για τη συμπεριφορά σου. θέλω να πας τώρα αμέσως στο τραπέζι του και να απολογηθεις για τον τρόπο σου.

-Μα κύριε αυτός ο ξυπασμενος δεν μου φέρθηκε καλά νόμιζε πως είμαι κτήμα του.

-Ηλιάνα κοίτα να συμμορφωθείς γιατί δεν σε βλέπω για πολύ να μένεις εδώ. .

Έρωτας δίχως λογικήWhere stories live. Discover now