Ο Άνταμ δεν είχε ακριβώς σκοπό να πάρει την Ηλιάνα σπίτι της. Σκοπός του ηταν να περάσει το βράδυ μαζί της.
-που πηγαίνουμε; ρωτάει ανήσυχα η Ηλιάνα.
-μην ανησυχείς μαζί μου θα είσαι καλά.
φθάνουν έξω από ένα σπίτι ενός φίλου του Άνταμ που έλειπε στο εξωτερικό..
Η Ηλιάνα ζαλισμένη από το ποτό ρωτάει τον Άνταμ:
-που είμαστε;
-στο σπίτι ενός φίλου.
-και τι ήρθαμε να κάνουμε εδώ ;
-μην ανησυχείς Ηλιάνα ο φίλος μου λυπεί στο εξωτερικό και μου άφησε τα κλειδιά του για περιπτώσεις σαν και αυτές.
Βγαίνη από το αμάξι του ο Άνταμ και πηγαίνει προς την Ηλιάνα. Την βγάζει έξω και πάνε προς το σπίτι.
Φθάνουν στο σπίτι και ο Άνταμ πάει την Ηλιάνα στην κρεβατοκάμαρα και αυτός πάει στην κουζίνα πιάνει δύο ποτήρια και μία σαμπάνια από το ψυγείο βάζει λίγη μουσική και κατευθύνεται προς την ζαλισμένη Ηλιάνα.
-έλα πάρε λίγο να πιείς
-δεν θέλω. θέλω να πάω σπίτι μου
Η Ηλιάνα δεν μπορουσε να πάρει τα πόδια της από το μεθύσει.
ο Άνταμ της δίνει το ποτήρι και αρχίζει σιγά σιγά να την φιλάει. .
άρχισε από τον λαιμό και κατευθύνθηκε στο στόμα της.. τα χέρια του άρχισαν σιγά σιγά να εξερευνούν τα σημεία πανω στο υπέροχο κορμί της όμορφης Ηλιάνας.
Η Ηλιάνα δεν είχε καν τη δύναμη για να τον σταματήσει ίσως όμως να της άρεσε και αυτής.
ο Άνταμ έβγαλε το πουκάμισο του και ξεκουμποσε το παντελόνι του καθώς έβγαζε το φόρεμα της Ηλιάνας. Συνέχισε να την φιλάει και να επεξεργάζεται στο κορμί της μέχρι που της έβγαλε το εσώρουχο και άρχισε να φιλάει με μάνια τις ρώγες τις. Η Ηλιάνα είχε ερεθυστη πολύ πλέον της άρεσε καθώς παρακαλούσε τον Άνταμ να της κάνει έρωτα.
Ο Άνταμ δίχως σκέψη έβγαλε το παντελόνι και το εσώρουχο του καθως στη συνέχεια και το δικό της Ηλιάνας..
-με τρελάνεις . λέει ο Άνταμ
-συνέχισε και μην μιλάς.
μετά από πολύ ώρα ο Άνταμ και η Ηλιάνα αποκοιμήθηκαν.τους βρήκε το πρωί και όταν ξύπνησε η Ηλιάνα δεν θυμόταν απολύτως τίποτα. .
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας δίχως λογική
RomanceΟ Άνταμ, ένας κακομαθημένος πλούσιος 24χρόνος απόφοιτος νομικής σχολής συναντά τυχαία την Ηλιάνα μια 20χρόνη φτωχή κοπέλα που δουλεύει ως σερβιτόρα για να βγάλει τα έξοδα της και να βοηθάει την μητέρα της στο σπίτι. Οι δύο νεαροί ερωτεύονται κεραυνο...