Κάτι ξαφνικό

170 16 2
                                    

Το επόμενο πρωί ο Άνταμ φθάνοντας στο γραφείο του βρίσκει μια πρόσκληση για μια υπόθεση που είχε να κάνει με μία παλιά του φίλη που ζούσε στη Νέα Ορλεάνη. Στην πρόσκληση η φίλη του Ιζαμπέλ του εξηγούσε για το πρόβλημα της και ζητούσε την βοήθεια του. Η Ιζαμπέλ είχε δεχτεί μηνύσεις από την ασφαλιστική εταιρία που συνεργαζόταν λόγο καθυστερημένων δόσεων.  Η εταιρεία απαιτούσε να τις πάρει ότι είχε υποθήκη. Η Ιζαμπέλ καθώς γνώριζε τον Άνταμ ότι είναι καλός στη δουλειά του και υπήρχε μία φιλία μεταξύ τους δεν δίστασε να ζητήσει τη βοήθεια του.

Ο Άνταμ από την ίδια μέρα έστειλε απάντηση στην Ιζαμπέλ ότι δέχεται την πρόσκληση της.Και πώς σύντομα θα ήταν κοντά της στην Νέα Ορλεάνη.

Εντωμεταξύ το ίδιο διάστημα ο Άνταμ είχε χωρίσει με την κοπέλα του και του άρεσε η ιδέα σε ένα ταξίδι, ακόμα και αν ήταν επαγγελματικό.

Η Ηλιάνα βρίσκει επιτέλους τις αποδείξεις που έψαχνε βλέπει με τα ίδια τις τα μάτια τον Μιχάλη με άλλη γυναίκα.  Την ίδια στιγμή τον χωρίζει με ένα γερό χαστούκι.

Μετά από μία εβδομάδα ο Άνταμ βρίσκετε στο αεροδρόμιο έτοιμος για την Νέα Ορλεάνη.

Φθάνει σχετικά σύντομα στον προορισμό του και συναντιέται με την φίλη του Ιζαμπέλ. 

Ιζ-Καλωσόρισες.

Αν- καλώς σε βρήκα.

-ευχαριστώ που ήρθες

-Δεν κάνει τίποτα και το ξέρεις.

-πάμε για ενα γρήγορο καφέ να τα πούμε για την υπόθεση ;

-φύγαμε!

Φθάνουν σε μία καφετέρια κοντά στο αεροδρόμιο και του εξηγεί καλύτερα την κατάσταση η Ιζαμπέλ.

Προετοιμάζονται κατάλληλα για να είναι έτοιμη  την ερχόμενη μέρα στο δικαστήριο.

Έρωτας δίχως λογικήDove le storie prendono vita. Scoprilo ora