Μετά από 3 χρόνια

185 13 0
                                    

Ένα ξαφνικό αυτοκινητιστικό ατύχημα αλλάζει την ζωή του Άνταμ καθώς χάνει τον πατέρα του. Στην ζωή του μπαίνουν πολλές ευθύνες εφόσον γίνετε ο νέος ιδιοκτήτης των εταιριών του πατέρα του.

Η Ηλιάνα παίρνει την μητέρα της τηλέφωνο για να μάθει τη κάνει και αν έχει κάποιο νέο.

Η μητέρα της της λέει:

-Ηλιάνα μου έχεις μάθει για τον πατέρα του Άνταμ ;

-Όχι δεν έμαθα τίποτα. Τι έγινε ;

-Είναι νεκρός.

-Τι, τι ειναι αυτά που λες; ( πανικόβλητη ρωτάει τη μητέρα της)

-Πώς έγινε ; Ο Άνταμ είναι καλά ;

-Είχε αυτοκινητιστικό. Καλά είναι αυτός το είδα στις ειδήσεις που πήγε στην κηδεία.  Δυνατός φαινόταν.

Η Ηλιάνα τελειώνει την συζήτηση της με τη μητέρα της γιατί βιάζεται να παει στο δικαστήριο καθώς είχε να αναλάβει την πρώτη της υπόθεση.

...

...

Μετά από 2 μήνες

Ο Άνταμ έχει ιδεί ξεπεράσει το θάνατο του πατέρα του αν και του λείπει ακόμα.

Στη ζωή του έχει μπει μία νέα γυναίκα που πάλι όμως δεν τη βλέπει σοβαρά.

Η Ηλιάνα έχει κερδίσει την πρώτη της υπόθεση και αποφασίζει να βγει έξω να το γιορτάσει με την σχέση της τον Μιχάλη.

Όμως τα σχέδια δεν θα γίνουν όπως τα προγραμμάτισε γιατί ο Μιχάλης είχε κανονίσει κάτι άλλο για το βράδυ.

Τον τελευταίο καιρό ο Μιχάλης και η Ηλιάνα περνούσαν μια κρίση στη σχέση τους.

Η Ηλιάνα υποψιαζόταν πως υπήρχε μία άλλη στη ζωή του Μιχάλη αλλά δεν είχε αποδείξεις..

Έρωτας δίχως λογικήTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang