Στο δικαστήριο

246 15 0
                                    

Η μέρα του δικαστηρίου φθάνει βρίσκοντας έτοιμο τον Άνταμ και την Ιζαμπέλ για την υπόθεση.

Πηγαίνουν στο δικαστήριο μισή ώρα πιο γρήγορα προσπαθώντας και οι δύο τους να είναι τυπική.

Πριν μπούνε στην αίθουσα του δικαστηρίου ο Άνταμ βεβαίωσε την Ιζαμπέλ ότι θα προσπαθήσει για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Εισέρχονται στην αίθουσα εκείνη την ώρα γνώρισαν και την δικαστή που θα δίκαζε την υπόθεση ήταν η πιο γνωστή στον τομέα των οικονομικών.

Περίμεναν να γνωρίσουν και τον αντίδικο που θα εκπροσωπούσε την ασφαλιστική εταιρία.

Αντ- Μάθαμε ποιος θα είναι ο δικηγόρος τους;

Ιζ-Μου είπαν πως είναι μία γυναίκα.

Αντ- Το όνομα της το ξέρουμε ;

Δεν πρόλαβε να τελειώσει και άνοιγει η πορτα του δικαστηρίου είχε φθάσει η αντίδικος δικηγόρος.

Ο Άνταμ γυρίζει πίσω για να δει ποιά είναι και αν την γνώριζε.

Αντικρίζει μία γυναίκα κόψει, με τα μάλια της αλογοουρά υπέροχη σε ομορφιά,  δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση.  Δεν αργή να συνειδητοποίηση πως αυτή η γυναίκα η αντίδικος του είναι ακριβώς η ίδια γυναίκα που δεν έβγαλε ποτέ απ'την καρδιά του. Ήταν η Ηλιάνα.  Ο Άνταμ εντυπωσιασμένος από τη μεγάλη αλλαγή της Ηλιάνας, αλλά ταυτόχρονα και φοβισμένος για τα συναισθήματα που ξύπνησαν μέσα του προσπαθεί να συνειδητοποίηση πως την είχε μπροστά του μετά από τόσο καιρό που δεν είχε νέα της.

Η Ηλιάνα μόλις τον βλέπει κάνει πώς δεν τον γνωρίζει όμως και αυτή νιώθει αμήχανα καθώς ποτέ δεν τον έβγαλε απ'τη καρδιά της.

Πλησιάζει και συστήνεται τυπικά σαν η αντίδικος δικηγόρος της ασφαλιστικής εταιρίας.

Ψυχρή και δυναμική ζήτησε να αρχίσει η δική. Ο Άνταμ έχασε τα λόγια του. Η Ιζαμπέλ ρώτησε να μάθει τη συνέβη και είχε αυτό το ύφος.

Ξεκίνησε η δική και ο Άνταμ προσπάθησε για το καλύτερο αποτέλεσμα.  Όμως η αντίδικος του ήταν πολύ καλύτερη καθώς φαινόταν πως ήταν άσσος στα οικονομικά θέματα.

Η δική τελείωσε η Ιζαμπέλ είχε υποχρεωθεί να πληρώσει όλες τις δώσεις καθώς και ένα μεγάλο κόστος για την καθυστέρηση της.

Βγαίνοντας έξω από την αίθουσα ο Άνταμ πλησίασε την Ηλιάνα και την ρώτησε γιατί έκανε πως δεν τον γνώριζε.  Η Ηλιάνα του είπε:

-Δεν σας γνώριζα κ.Γεωργίου και τώρα να με συγχωρήσετε έχω άλλη υπόθεση να αναλάβω.

-Ηλιάνα ; Περίμενε.

-Τι θέλετε κύριε Γεωργίου (του μιλάει με ένα πολύ ψυχρό ύφος)

-Να πάμε να μιλήσουμε.

-Δεν έχω χρόνο.  Αντίο σας.

Φεύγει χωρίς δισταγμό και αφήνει τον Άνταμ χωρίς να του δώσει λίγο χρόνο.

Ο Άνταμ φεύγει με την Ιζαμπέλ.  Στο δρόμο της είχε πει την ιστορία του με την Ηλιάνα και της εξομολογείται πως δεν την είχε ξεχάσει και τώρα πιο πολύ από ποτέ την ήθελε δικιά του.

Η Ιζαμπέλ του προτείνει να μείνει όσο χρειαστεί στη Νέα Ορλεάνη και θα τον φιλοξενούσε όσο χρειαζόταν μέχρι να μιλούσε μαζί της και να κατάφερνε μία νέα επανασύνδεση.

Έρωτας δίχως λογικήWhere stories live. Discover now