✔Bölüm şarkısı :Serhat Durmuş - La Calin
✔Satır içi yorum yapmayı unutmayın
✔Keyifli okumalar
Akşam
Bahar sürprizini hazırladı. Film izliycektiler sonra Yavuz filme daldığında Bahar yatak odasına gidip kutuyu alıcak. Kutunun içinde hastanede yaptırdığı testin sonucu 1 çift bebek pratiği ve 3-4 adet yeni doğmuş bebek fotoğrafı olucak tı. Biraz sonra kapı açıldı ve Yavuz içeri girdi. Bahar arkasını döndü ve koşarak Yavuz'a sarıldı.
"Hoşgeldin.. ❤" dedi
"Hoşbuldum buldum da ne bu neşe?" dedi
"Yok canım yani öylesine" dedi gözlerini kaçırarak
"Öyle olsun bakalım"
"Hadi sen geç ben masayı hazırlıyım sonra da film izleriz"
"Tamam"
Yemek yedikten sonra salona geçip film izlemeye başladılar. Aradan 30 dakika geçtikten sonra Bahar kalktı. Yavuz filme öyle bir dalmıştı ki Bahar'ın yokluğunu farketmesin diye Bahar yastık koymuştu Yavuz'un kolunun altına. Hızla odaya girip kutuyu aldı. Ve Yavuz'un yanına geldi. Hemen yerine oturdu. Kutuyu da yanındaki yastığın altına koydu. Sonra Yavuz'a dönüp...
"Yavuz sana bir sürprizim var" dedi Yavuz anında ona dönüp "Ne??" dedi
Bahar Yavuz'un eline küçük kutuyu verdi. Sonra Yavuz kutunun kapağını açtı. İlk başta anlamamıştı. Sonra gözü çift çizgili teste kayınca herşeyi anladı. Yüzünde bir gülümseme oluştu.
"Nasıl ya? Şimdi sen hamile misin?" dedi parlayan gözlerini Bahar'a çevirip
"Evet hamileyim. Bi bebeğimiz olucak. İkimizden bir parça" dedi o da gülümseyerek. Yavuz kendine gelip hemen Bahar'ı kucağına aldı ve döndürmeye başladı.
"Ya şimdi ben baba mı olucam? Ben Yavuz Karasu baba olucam" Diye bağırarak Bahar'ı döndürdü. Bahar ise Yavuz'un bu haline gülerek
"Evet sen baba oluyorsun. Bende anne olucam. Ama biraz daha bağırırsan mahalle kapıya gelecek" dedi
"Gelsin umrumda bile değil!" dedi
"Ya tamam bari beni indir midem bulandı ayy" dedi
"Özür dilerim canım düşünemedim." dedi Bahar'ı indirerek ardından "Şimdi nasılsın? Hastaneye gidelim mi?" dedi
"İyiyim, yani iyiyiz. Merak etme" dedi elini karnına koyarak sonra Yavuz'da yanına oturup Bahar'ın karnındaki elinin üstüne koydu. Ve alnını Bahar'ın alnına dayadı.
"Biz üçümüz çok mutlu bi aile olucaz." dedi
"Buna inanıyorum" dedi Bahar'da. Artık üçünüde başka bir hayat bekliyordu. Güzel, Mutlu, Huzurlu bir hayat...
1 Hafta Sonra
Bahar evde Nazlı ile oturuyordu. Koyu bir sohbete girmiştiler. Yavuz'lar ise göreve gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE OLSA 💔
FanfictionBazen sadece Keşke Olsa dediğimiz... Zaman herşeyin ilacıdır... #YavBah