Bölüm Şarkısı ;Ezhel - Geceler
Kahvaltı yaptıktan sonra ben pasta istedim. Şimdi de annem ve Ayşe ile mutfakta pasta yapıyoruz. Yavuz ve Mert ise oyun oynuyordu.
"Anne ama bol çikolatalı olsun" dedim
"Tamam kızım" dedi annem
"Yalnız eniştemle Mert iyi anlaşıyor kuzi" dedi Ayşe
"Evet." dedim
"Kızım süründürme artık şu çocuğu. Ne yaptı sana?" dedi annem
"Ne yapmadı ki" dedim
"Anlasana ne yaptı?" dedi Ayşe
Ben derin bir nefes alıp, "Herkes beni ölü biliyordu. Bi tek Nazlı biliyordu yaşadığımı. Geçen gün bana geldi. Yavuz evleniyor muş. Ben Bunu duyunca kırıldım. Nasıl beni çabucak unuturdu..? Sonra yarın olunca nikah yerine geldim.. Yavuz'a baktım... Sanki mutluydu.. Sanki benim öldüğüme sevinmişti.. "dedim devamını getirmek için su içtim.
"Sonra ikisinde esip gürledim. Canım yandı.. Ama en çokta neye yandı biliyor musunuz?.. Arkadaşım dediğim kız.. Benim arkamdan iş çevirmiş.. Benim yerime başka bir kıza demiş 'Yavuz seni seviyor' diye.... İçim cız etti.. Yavuz'u affetmedim.." dedim gözlerimdeki yaşlarla.
"Ben onların hep yanında oldum.. Ama onlar bana iyilik değil kötülük yaptı.. Mezara her gittiğimde iki mezara da baktım. Benim mezarım bom boş.. Yavuz'un mezarı çiçeklerle kaplı.."
Bahar'ı dinliyordum. Onu ne kadar da kırmışım. Keşke zamanı geri alabilsek.. Bende olsam kendimi affetmezdim.. Kıza eziyet etmişim..
"Peki ya sonra?" dedi Ayşe gözümün içine bakarak.
"Sonra Yavuz geldi.. Özür diledi ama ben onu affetmedim.. Nasıl olurda beni sevmezdi? Başka kızlara gidecek kadar..."dedim. Elimin üstünde bir el hissettim. Gözümü kapatıp açtığımda elimi Yavuz tutuyordu.
"Özür dilerim.. Herşey için çok özür dilerim birtanem.. Seni, sizi üzdüğüm için.. "dedi
Ona sarılmak istiyorum.. Ama sarılamyıyorum.. Vazgeçip sarıldım. Hüngür hüngür ağlamaya başladım..
"Seni çok seviyorum.. Bunu bil yeter.." dedi Yavuz
"Bana biraz zaman tanı.. Sana tekrardan inanmak, güvenmek için.." dedim
"Ayh yeter! Duygusala bağladınız iyice." dedi Ayşe nemlenen gözlerini silerek.
"Ayşe.." dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE OLSA 💔
FanfictionBazen sadece Keşke Olsa dediğimiz... Zaman herşeyin ilacıdır... #YavBah