"Marie! Lasa-ma ,ma descurc si singura sa ma imbrac cu rochia. Tu doar ajuta-ma cu corsetul!" incerc sa linistesc servitoarea ,care se tot stresa sa ma ajute la orice. Nu imi place sa las pe toata lumea sa imi faca treaba. Pentru numele lui Dumnezeu , intr-o zi vroia sa ma spele pe dinti.
"Da,printesa!" aproba si ma lasa sa ma imbrac cu rochia lunga de culoare roz pal cu alb. Era lunga pana in pamant si infoiata . Ma enerva ca trebuie sa suport corsetul ala care imi taie respiratia.
M-am imbracat cu rochia si ii fac semn lui Marie sa vina sa ma ajute cu , corsetul. De obicei nu ma imbrac cu astfel rochii de moda veche,dar acum asa am vrut eu . Dupa ce termina de strans corsetul ucigas,ma asez pe scaun in fata oglinzii ca sa imi aranjez parul,dar nu inainte sa ma incalt cu o pereche de pantofi albi cu tocul de 10 cm.
"Daca mai ai treaba,poti sa pleci! Multumesc pentru ajutor!" ii zambesc
"Da. Vin sa va chem cand micul dejun este gata?" aprob din cap si ea pleaca.
Imi prind parul intr-un coc mare,lasandu-mi doua suvite in fata si am prins parul care iesea din coc cu niste agrafe. Mi-am aplicat un machiaj simplu compus din : putin rimel, fard de ochi alb, blush si ruj de culoarea unui roz deschis,care abia se vedea. La final ,mi-am pus coronita cu diamante mici si stralucitoare si gata.
"Printesa! Micul dejun este gata si sunteti asteptata in sala de mese!" ma anunta Marie,care se afla in usa . Ma ridic din fata oglinzi ,asigurandu-ma ca sunt aranjata si ma indrept spre usa.
"Desigur,Marie!Sa mergem!" o anunt si o iau inainte ,auzindu-se contactul tocurilor cu podeaua. Cobor scarile si intru in sala de mese,urmata de Marie. "Buna dimineata!" imi salut parintii si fratele,apoi ma asez la masa.
"Buna dimineata ,scumpa mea!" spune mama mea,regina,oferindu-mi un zambet mic.
"Ce faci?"vocea groasa a tatalui meu,regele, rasuna prin sala de mese.
"Bine."raspund scurt si iau o gura de apa din paharul meu.
"Astazi vom avea musafiri la pranz!" ma anunta el
"Cine vine?" intreb si iau o bucata din macare.
" Il vei cunoaste pe viitorul tau sot si viitorii socri!" zice ,iar eu ma inec cu mancarea si iau repede o gura de apa. Cine naiba se crede el sa ma oblige sa ma casatoresc cu cine vrea?
"Poftim? Cred ca glumesti!" incerc sa ma prefac ca rad,dar erau seriosi "Dumnezeule! Nu, tata! Nu imi poti spune naibii cu cine sa ma casatoresc!" ma rastesc nervoasa
"Mai usor cu limbajul. Esti o printesa! " ma atentioneaza aruncandu-mi o incruntatura
"Si asta nu inseamna ca ai dreptul sa imi controlezi viata! Am doar 20 de ani ,e prea devreme sa ma marit!" spun calmandu-ma pentru ca nu vreau ca tata sa se enerveze,nu e de bine.
"Isabelle! Gata,nu mai vreau sa aud nimic! Du-te in camera ta si pregateste-te! " imi odorna serios. Ma uit urat la el si ma ridic de la masa.
Cand intru in camera trantesc usa nervoasa si ma indrept spre dressing sa imi iau o rochie. Aleg o rochita corai cu o palma mai sus de genuchi,fara bretele si bufanta acoperita cu un fel de voal fin in partea de jos. Avea cateva paiete ravasite pe voalul de jos.M-am incaltat cu niste pantofi crem cu tocul de 15 cm. Imi placeau pantofii inalti la nebunie. Parul mi l-am desprins facandu-mi cateva bucle ,iar machiajul era acelasi ,numai ca l-am retusat putin.
Dupa ce am terminat,cineva bate la usa. Strig 'intra' si in camera intra Marie ,anuntandu-ma ca au sosit 'musafirii' . Imi dau ochii peste cap amintindu-mi motivul pentru care sunt aici ,apoi plec spre sala de mese.
CITEȘTI
Love after hate
Fanfiction"Printesa! Micul dejun este gata si sunteti asteptata in sala de mese!" ma anunta Marie care se afla in usa. Ma ridic din fata oglinzi ,asigurandu-ma ca sunt aranjata si ma indrept spre usa. "Desigur,Marie!Sa mergem!" o anunt si o iau inaite ,auzind...