Capitolul 4

176 9 3
                                    

Probabil va intrebati ce s-a mai intamplat aseara. Nu,nu am facut ceea ce credeti doar ne-am sarutat si erm..Harry si degetele lui.

Razele soarelui au patruns prin fereastra si m-au facut sa imi deschid ochii. Mana lui Harry era asezata peste abomenul meu. E asa de adorabil cand doarme. Um stai eu eram suparata pe el. Incerc sa ii mut mana fara a-l trezi,dar in zadar, ochii lui s-au deschis lenesi si a gemut somnoros.

"Nu pleca!"se smiorcaie si isi intinde mana dupa mine ,tragandu-ma la pieptul lui . "E mai bine asa."mormaie cu ochii inchisi. Am inceput sa trasez cu degetul conturul tatuajului cu fluture de pe abdomen.,iar el a inceput sa chicoteasca dandu-mi peste mana.

"Te gadila?" Il intreb zambind . Harry se intoarce cu fata la mine si imi zambeste bland dandu-mi o suvita de par dupa ureche. "Harry... umm ..inca sunt suparata pe tine." cu toate ca aseara m-ai facut sa te iert si mda.. asta am pastrat-o pentru mine.

" Stiu!" spune dandu-si ochii peste cap si zambeste tamp.

"Ermm.. si atunci de ce zambesti? "

''Nu stiu. Esti asa frumoasa!" imi zambeste ,iar eu ma inrosesc. Okay,ma simt stanjenita. ''Si asa adorabila ca rosesti."

"Hmm,imi poti da si mie lenjeria?" ii cer incercand sa schimb vorba.

" Iti sta mai bine fara."

" Harry!"

" Bine,bine! '' ofteaza si se ridica din pat,luandu-mi lenjeria de pe jos,iar eu multumindu-i in gand ca avea boxerii pe el pentru ca nu vreau sa ma simt jenata,imi e de ajuns ca sunt goala in fata lui.

Ma imbrac cu lenjeria,dar eram asa de grabita si rusinata incat nu nimeream capsele de la sutien.Urgh, cred ca sunt nevoita sa ii cer ajutorul,dar pana sa deschid gura simt cum doua maini mari si calde imi ating umerii.

''Ai nevoie de ajutor?" aprob din cap si sunt sigura ca in acest moment are un ranjet pe fata. Isi duce incet mainile spre capse si imi inchide sutienul.

"Multumesc!" ii raspund.

"Cu placere!" imi sopteste la ureche ,iar acest lucru ma face sa simt fiori pe sina spinarii. Imi scutur capul ,alungand toate gandurile din el si ma ridic ,ducandu-ma in baie. Dupa ce inchid usa cu cheia sa fiu sigura ca nu intra peste mine,ma spal pe fata ,iar apoi ma uit in oglinda. Aratam obosita si nu imi vine sa cred ce am facut aseara. M-am lasat pacalita de el. Nu pot sa cred ca am fost atat de vulnerabila sub atingerile lui.

Ma mai spal o data pe fata ,iar apoi imi iau halatul si ies din baie. Harry nu mai era in camera,iar Marie ma astepta pe scaunul de la birou.

" Buna dimineata! Aveti nevoie de ceva?" spune si se ridica in picioare cand ma vede.

"Buna dimineata! Vreau decat o rochie curata,niste balerini si sa ma ajuti cu parul."

"Bineinteles"

Dupa o jumatate de ora de aranjat,am coborat la micul dejun.In sala de mese erau parintii mei si Harry la masa.I-am evitat privirea lui Harry,am salutat si m-am asezat langa mama.

"Ce faci draga mea? Cum ai dormit?" ma intraba mama

"Am dormit bine." ii raspund incercand sa nu ma inrosesc si uitandu-ma la Harry care ranjea. Mama a aprobat si mi-a zambit.

Ne-am servit micul dejun in mare parte in liniste,iar dupa ce am terminat,eu m-am ridicat si am plecat sa ma plimb pe holurile castelului. La un moment dat am simtit o mana mare pe umarul meu ,iar eu m-am intors din instinct si bineinteles ca era el.

"Ce vrei,Harry?" am zis cu o voce cat de poate de dura,dar el ma privea amuzat.

"Vezi tu ,printeso. Incerci sa fii cat mai dura si rezistenta in fata mea,dar eu simt ca te topesti sub privirea mea,simt ca esti vulnerabila sub atingerea mea,stiu ,pur si simplu stiu,iar asta mi-ai aratat-o aseara. " ma lipeste de perete soptindu-mi la ureche ultimele cuvinte,iar eu am inghitit in sec. Mana lui cobora spre coapsa mea,dar eu nu puteam reactiona ,simteam ca sunt hipnotizata de frumusetea acestui baiat cu ochii de smarald.

"Harry..." am gemut usor,fara sa pot misca vreun muschi.

"Da ,Belle stiu ca iti place as-.." nu a terminat propozitia pentru ca pe hol se auzeau tocuri venind spre noi. Harry m-a luat de mana si m-a bagat intr-o camera. "Deci,mai esti suparata pe mine?" ma intreaba lipindu-ma de usa.

"Hmm... nu stiu mai sunt?" am raspuns ranjind "Harry lasa-ma sa plec."

" Nu ,iubire,nu pleci pana nu discutam. Deci,spune ,Belle!" intr-un fel imi poruncea.

" Daca nu ma lasi sa plec tip,si garzile vor veni imediat."

''Putin in pasa,printeso."

" Harry!" am spus tare dar el mi-a inchis gura lipindu-si apasat buzele lui de buzele mele. La inceput am incercat sa ma feresc si sa il imping ,dar era prea puternic si nu am putut riposta.Mi-am asezat mainile pe pieptul lui si l-am impins usor,apoi s-a oprit uitandu-se in ochii mei. Dupa o scurta privire,m-a tras usor de mana din usa si a plecat. Am ramas tacuta si am plecat si eu din camera.

Viata mea e asa plictisitoare! Nu fac nimic altceva decat sa repet acceasi rutina enervanta in fiecare zi.
Seara am adormit devreme,dar peste ceva timp am fost trezita de un zgomot care venea de pe hol. M-am ridicat oftand si am iesit pe hol sa vad ce se intampla,dar nu era nimic. Apoi,s-a auzit din nou acel zgomot in intuneric,iar eu am tresarit pentru ca se auzea mai tare. Am inghitit in gol si m-am dus in directia sunetului,sincer nu stiu de ce am facut asta pentru ca imi era frica. Am coborat in camera de zi a castelului si vazut cum o creanga se lovea de geam. Am rasuflat usurata si cand am vrut sa ma intorc am simtit o mana pe umarul meu drept.Era Harry,un mic tipat mi-a iesit printre buze,dar el mi-a pus mana la gura repede.
"Nu face galagie!Doar am auzit zgomotul ala si am venit sa vad ce e."nu ma puteam concentra le ce zice,pentru ca nu avea tricou si cum as putea sa ignor asta." Pamantul catre Belle! " a chicotit cand am tresarit. "Hai sa te duc in camera."m- luat de mana,iar eu am ramas tacuta si l-am urmat.

Nota: Imi pare enorm de rau ca nu am mai postat,dar scoala. Sper ca ma pot revansa intr-un fel.
Multumesc de voturi. Ly guys <3
Didi

Love after hateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum